The Norwegian Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Joda... er insekkter er fælt! Endret 7. juni 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) 07/06/2005 : 16:48]Mente du mitt innlegg? Det er jo slik det fåregår da.. er et ikke...? Endret 7. juni 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
brd Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Min største frykt må være at jeg er innestengt i en kjeller som er mørk, og at det er flere der.. Flere ukjente personer som var der før jeg kom dit. eg deler frykten din Endret 7. juni 2005 av izoren Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Min største frykt må være at jeg er innestengt i en kjeller som er mørk, og at det er flere der.. Flere ukjente personer som var der før jeg kom dit. eg deler frykten din zombier for eksempel? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Veps faktisk. Er livredd veps Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Frykt 1: Bli begravd levende med et lys på (siste episode av CSI ses5(?)) Frykt 2: Få "u-friske" barn. Frykt 3: Å bli kristen. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Å tilbringe de siste årene av mitt liv alene og ensom på et norsk offentlig gamlehjem. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg er veldig redd for lange ord.(hippopotomonstrosesquippedaliofobi) Lenke til kommentar
runela Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det jeg er aller mest redd for er vell at det skal skje noe med dama... Hmm at kjøleskapet ska spise meg eller at doskåla får tenner.... hmm vurdere og spille mindre banjo kazooie i mine yngre dager Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Å bli spist levende av dverger. Dverger generellt. nam, nam. Menneskekjøtt er det beste jeg vet Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Å bli dradd ned under vann av en hai, krokodille, kjempeblekksprut, hval eller noe annet skummelt som lever i vann. I hvert fall når jeg bader på dypt vann og ikke ser bena mine, vet likssom aldri om det er noe skummelt rett nedenfor som lusker på føttene mine. *grøsse* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Å bli spist levende av dverger. Dverger generellt. nam, nam. Menneskekjøtt er det beste jeg vet Der ser dere, onde skapninger, hele bunten! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er også litt redd for å møte denne mannen i en mørk bakgate. VG nett Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Dø alene. Jeg er i tillegg hypokonder, så det er litt for liten plass på HW.no sine HD-er til å holde på mine frykter. Jeg er på den andre siden, for meteorer som knuser hele planeten, atomkrig og stjernekrig. Stjernekrig??? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Å tilbringe de siste årene av mitt liv alene og ensom på et norsk offentlig gamlehjem. ^^ I tillegg så står vel Aids ganske høyt opp på listen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 I tillegg så står vel Aids ganske høyt opp på listen. Aids bryr jeg meg ikke så mye om da jeg ikke er så interresert i prostiuterte og homsefanteri. Men er redd for de jeg er glad i, skulle noe skje med dem vet jeg ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Aids bryr jeg meg ikke så mye om da jeg ikke er så interresert i prostiuterte og homsefanteri. Ja, heldigvis. Vi er trygge alle som en. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Frykt 3: Å bli kristen. Jeg deler din frykt. Selv det kanskje er høyere opp på listen. Bare tenk deg å bli grønnsak da. Er ikke så fryktelig glad i høyder som jeg kan dette ned og ikke dø momentant. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg er sinnsykt paranoid til tider:P Kan tru at det er noen bak meg vist jeg går alene på en gate eller at man føler at det er noen andre i hsue når man er alene hjemme. Pleier å snu meg rundt å se av og til. Er faktisk mørkeredd også. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det jeg frykter mest i hele verden er at jeg ikke skal finne ei jente som tar meg for den jeg er. Og dette er ikke ment som whining, dette er seriøst. Da er vi to. Minst 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå