Jan Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Står mellom to ting.. Ubesvart kjærlighet Dø før mine foreldre (må være forferdelig tragisk for de) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 at venner,kjæreste eller familie skal plutselig bli borte,forlate eller dø fra meg. alle dør jo en gang,men får tårer i øynene bare av å tenke på det....blæ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det jeg frykter mest er å ikke ha mer kontakt med gutten jeg elsker. Håper det aldri skjer. plz Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 -----^ :> Er redd det store, utrolig dype havet. De sinnsykt store skapningene som lever der nede (kilometerlange blekkspruter og blaahvaler etc) er bare vanvittlig skremmende. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg er redd for at jeg skal oppleve noe paranormalt/uforklarelig, som f.eks. UFO-er, romvesener, nær-døden-opplevelser, krusifiks som gråter, spøkelser, sporløse forsvinninger, sjøuhyrer, spiritisme, "Big Foot", framtidsforutseelser, uforklarelige helbredelser, pakter med Satan, djevelutdrivelse osv. Det er til tross for at jeg elsker å lese historier om nettopp slikt! Endret 4. juni 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Å bli spist levende av dverger. Dverger generellt. enig, dverger er det verste jeg vet... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det jeg frykter mest i hele verden er at jeg ikke skal finne ei jente som tar meg for den jeg er. Og dette er ikke ment som whining, dette er seriøst. Da er vi to. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Atomkrig. Eller at vi går tom for Cola. *grøss* Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) FLÅTT Og egentlig generelt alle insekter som er 1-5 centimeter fra meg.. Utenom fluer. Flått er bærer av flere sykdommer som kan være plagsomme, eller direkte farlige for både dyr og mennesker, og hvis man er i områder der parasitten finnes bør man beskytte seg mot den. Løse parasitter kan plukkes av direkte, og parasitter som har festet seg bør man fjerne så raskt som mulig for å redusere faren for overføring av sykdom. -Jar Endret 5. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Må vel være og miste sin kjære.. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Å bli utsatt for en ulykke som gjør meg funksjonshemmet eller hjerneskadd. Kanskje litt overfladisk, men tenk så tragisk å bli det mens man er ung, og har livet foran seg. Det vil jo være et hinder for enormt mange opplevelser. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 å få en syktom som sakte tærer på meg, som kreft. og spesielt ting som påvirker hjernen, som parkinson, Creutzfeldt-Jakob, Alzheimer's ting som gjør at på slutten er du ikke du lenger siden hjernen er "spist opp" og det finnes ingen kur Lenke til kommentar
amarios Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 at noen kommer og stjeler pc'n min! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Å bli skikkelig, da mener jeg SKIKKELIG grisebanka av de værste gutta fra toten....skikkelig bank med balltrær o.l.... Så man knapt hører eller ser noe! Eller... Å være den eneste overlevende fra en fæl ulykke der du selv ble stum, og ikke kunne fortelle noe! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det må være det man kaller "alien abduction" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Det må være det man kaller "alien abduction" Mente du mitt innlegg? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 må si jeg ikke har så lyst til å bli helt invalid og må sitte i rullestol og sånt.. sånn som noen på skolen er.. Lenke til kommentar
gc_beast Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Min største frykt må være innsekter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå