Gå til innhold

Hva frykter du mest i hele verden?


Clerion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er redd for at jeg skal oppleve noe paranormalt/uforklarelig, som f.eks. UFO-er, romvesener, nær-døden-opplevelser, krusifiks som gråter, spøkelser, sporløse forsvinninger, sjøuhyrer, spiritisme, "Big Foot", framtidsforutseelser, uforklarelige helbredelser, pakter med Satan, djevelutdrivelse osv.

 

Det er til tross for at jeg elsker å lese historier om nettopp slikt!

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar

FLÅTT:sick: Og egentlig generelt alle insekter som er 1-5 centimeter fra meg.. Utenom fluer.

 

0598midda.jpg

 

art-helse1_b.jpg

 

 

 

 

Flått er bærer av flere sykdommer som kan være plagsomme, eller direkte farlige for både dyr og mennesker, og hvis man er i områder der parasitten finnes bør man beskytte seg mot den. Løse parasitter kan plukkes av direkte, og parasitter som har festet seg bør man fjerne så raskt som mulig for å redusere faren for overføring av sykdom.

 

 

 

-Jar :sick:

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Å bli utsatt for en ulykke som gjør meg funksjonshemmet eller hjerneskadd. Kanskje litt overfladisk, men tenk så tragisk å bli det mens man er ung, og har livet foran seg. Det vil jo være et hinder for enormt mange opplevelser.

Lenke til kommentar

Å bli skikkelig, da mener jeg SKIKKELIG grisebanka av de værste gutta fra toten....skikkelig bank med balltrær o.l....

Så man knapt hører eller ser noe!

 

Eller...

 

Å være den eneste overlevende fra en fæl ulykke der du selv

ble stum, og ikke kunne fortelle noe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...