morfin Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det værste må vel være å drukne tror jeg. Er ikke redd for vann, men liker ikke tanken på å ikke få puste. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å drepe/skade andre uten overlegg. Å leve livet uten å oppleve noe. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 er det noe som heter seg "jeg tror ikke på gjenferd, men hadde blitt livredd om jeg hadde sett et"? tror min største frykt hadde vært å "spille" / leke med spiritisme, ouijaboard eller lignende, og at noe faktisk hadde skjedd, da jeg ikke hadde hatt store troen på det in the first place.... Må vel legge til at den 'frykten' er eneste grunnen til at jeg ikke har testet det (og selvsagt en del vandrehistorier) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å bli busted av muttern midt under en romantisk kveld med høyrehånda. Eller bli torturert med middelalderns torturapparater. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Eller bli torturert med middelalderns torturapparater. Radbrekking... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å bli spist levende av dverger. Dverger generellt. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å finne ut at alt er en løgn. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Miste håret. HVA ER GALT MED DET?! Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det..... da betyr også at jeg skal miste hår Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Å dø på en helt førferdeli måte.. Å oppleve de siste sekundene før man dør. Sånn som å kjøre utfør et stort fjellstup med bil 200 meter over bakken osv.. å føle de siste sekundene der. Værste mareritt... Endret 2. juni 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å dø på en helt førferdeli måte.. Å oppleve de siste sekundene før man dør. Sånn som å kjøre utfør et stort fjellstup med bil 200 meter over bakken ned osv.. å føle de siste sekundene der. Værste mareritt... helt enig, Det må føles helt "rart", å vite at man skal dø, jeg tror at jeg ville ha død av hjerteinfakt . . . Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å bli spist levende av dverger. Dverger generellt. :!: Dagens! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Slenger meg på den med drukningen, liker ikke å ikke få puste! er noe av det værste jeg vet Er også litt redd av fattern finner ut at jeg har lånt motorsykkelen hans om natta å kjørerte i 200 i ei 60sone. (ikke 60sone pga krappe svinger men skole og annen bebyggelse) Uten tvil, diggeste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg er jo også som alle andre redd for mange sånne ting som man vanligvis ikke går og tenker på hver eneste dag, men jeg fikk plutselig masse ting å være redd for etter å ha lest gjennom denne tråden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å bli busted av muttern midt under en romantisk kveld med høyrehånda. Avataren din har nå sett deg...... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Miste håret. HVA ER GALT MED DET?! Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det..... da betyr også at jeg skal miste hår Ikke noe i veien i å miste håret som gammel. Jeg tenkte mer på å miste håret mitt nå. Har tross alt spart i 3-4 år. Dessuten kjenner jeg flere som har blitt skamklipt i fylla. Men jeg trur ikke kameratene mine er så slemme at de skamklipper meg som har så langt og fint hår. Det er litt anderledes med de som kan gro tilbake sveisen på bare måneder. Endret 2. juni 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 7. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det jeg frykter mest er å ikke ha mer kontakt med gutten jeg elsker. Håper det aldri skjer. plz Lenke til kommentar
Jome Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Å dø på en helt førferdeli måte.. Å oppleve de siste sekundene før man dør. Har hørt at de som blir halshugget kan tenke, se, lukte og høre i 3 til 15 sekunder etter at hodet er kappet av.. Må være helt jævlig å se resten av kroppen sin uten hodet, og tenke "Jaja, det var det.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå