Gå til innhold

Hva frykter du mest i hele verden?


Clerion

Anbefalte innlegg

Er ikke redd for så alt for mye

 

maur, klør i huet bare tanken, tenk å bli bundet fast og lagt oppå en maurtue... grøsser ved tanken.

Store insekter.

Ting som finnes i sjøen, vet ikke om det er verst når jeg er langt ute å ikke se beina eller å kunne se litt under beina og se noe som skinner (noe levende).

Redd for gamle folk (faktisk)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frykter å havne i front mot front kollisjon, når jeg sitter på i en bil. :/

Er faktisk ganske ekkelt å tenke på når vi kjører på motorveien noen ganger, får noja langt oppi halsen :p

 

Skal jeg dø i en front mot front skal jeg kjøre sjæl, noe annet skjeke.

Endret av bjaa
Lenke til kommentar

Drukne må jo være det verste...f.eks. bli forlatt laaangt ute på havet uten noen sjangse for å bli reddet og kun med en liten flytevest til hjelp. Alle slags ekle tings som kommer å spiser på deg..hai (ikke her i norge då) brennemaneter..sjø udyr à la lock ness! vet jo aldri... ligger der i ett par dager, mangler gjerne en fot eller to..og så mister du flytevesten og synker ned i dypet *grøss*

 

har mareritt om det hele tiden..så fæl film om det en gang..og jah..hun damen i the grudge som kryper rundt.. :ohmy:

Lenke til kommentar
Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det..... da betyr også at jeg skal :yes: miste hår :dontgetit::hmm:

OT: Lurer på om du ikke tar feil der. Jeg mener å ha hørt at det er faren til din mor som viser om du kommer til å beholde håret eller ikke. Altså hvis din mors far har hår, kommer du sannsynligvis til å beholde det også. Hvis ikke han har hår er sjansene størst for å bli skallet.

 

Er litt usikker på dette, men jeg vet jeg har lest/lært det et sted.

Lenke til kommentar
Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det.....    da betyr også at jeg skal :yes: miste  hår  :dontgetit:  :hmm:

OT: Lurer på om du ikke tar feil der. Jeg mener å ha hørt at det er faren til din mor som viser om du kommer til å beholde håret eller ikke. Altså hvis din mors far har hår, kommer du sannsynligvis til å beholde det også. Hvis ikke han har hår er sjansene størst for å bli skallet.

 

Er litt usikker på dette, men jeg vet jeg har lest/lært det et sted.

Feil. Det er en myte. Hårtap kan arves fra både mor, mormor, morfar, far, farfar eller farmor.

Lenke til kommentar

Jeg er redd for å kjøre bil\mc med passasjer, havne i en ulykke der passasjeren enten dør eller får skader for livet.

 

Da vil jeg heller dø selv.

 

Er også redd for å bli krøpling i en trafikkulykke. Vil heller dø momentant enn å få store skader som blir et handikap resten av livet.

Lenke til kommentar
Min far er skalla, og jeg tror at det er arvelig, så jeg er ikke såå redd for det.....    da betyr også at jeg skal :yes: miste  hår  :dontgetit:  :hmm:

OT: Lurer på om du ikke tar feil der. Jeg mener å ha hørt at det er faren til din mor som viser om du kommer til å beholde håret eller ikke. Altså hvis din mors far har hår, kommer du sannsynligvis til å beholde det også. Hvis ikke han har hår er sjansene størst for å bli skallet.

 

Er litt usikker på dette, men jeg vet jeg har lest/lært det et sted.

Det er helt riktig.

Lenke til kommentar

Denne listen er lang:

  • Haier
  • Blekkspruter
  • Hvaler
  • Delfiner
  • Alt som lever i havet og fisk generelt
  • Bade i vann der jeg ikke ser bunn (Tenker ferskvann, ikke salt)
  • Å bli drept
  • Å bli kidnappet
  • Kannibaler
  • Pappegøyer
  • Fugler generelt
  • Maneter (Slike i havet, ikke på kjøleskapet)
  • Å bli blind
  • Skummle sykdommer
  • Kjøttetende bakterier

Sikkert masse skriveleifer her.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

vell det jeg frykter mest er:

havne i en bil ulykke der jeg mister\lager grønnsak av den jenta som jeg en gang kommer til og være glad i (håper jeg finner noen)

eller en annen av mine nermeste (søsken foreldre)

og samtidligt overlever selv uten en skade.

 

som nummer to er:

og møte den F###### mannen som misbrukte meg når jeg var liten

har mareritt om han enda (er 20 nå)

 

som nummer tre:

og ikke finne igjen rifla\hagla mi etter en fuktig kveld på byen.

 

 

mvh: nokiakiller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...