erikb Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Aner ikke hvor jeg skal poste dette, men jeg fant nettop ut at jeg har 49 gmail invites. Så hvis noen vil ha, er det bare å si ifra her! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Dette har jo blitt tatt opp veldig mange ganger tidligere + at denne tråden er feilpostet. Er jo kjempe enkelt å få Gmail nå for tiden, sjekk denne linken: http://isnoop.net/gmail/ Raportert til en moderator. Lenke til kommentar
erikb Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Greit, men trenger nesten mailen din Fint om dere poster mailen her så slipper jeg å sjekke profilen. Lenke til kommentar
BlitzKrieg Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 ok, takker! Fint tiltak forresten! [email protected] (nesten full hotmail.... argh!) Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 [email protected] Jeg vil gjerne ha. tusentakk! Lenke til kommentar
BlitzKrieg Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Blir invitasjon sent som mail? Eller er det bare å logge seg på med gammel e-postadresse? Finner nok ut av det. Takk for fint tiltak erikb!!! Hallvard Lenke til kommentar
erikb Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Ja, bare sjekk mailen jeg har sendt til adressen du postet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg