Gå til innhold

Det er nesten flaut å hele tiden spørre mages...

Anbefalte innlegg

(betalte faktisk 1g til en lvl40 warlock en gang for å summone meg, men det var på en alt på en annen server som jeg ikke spiller på lenger, så jeg trengte ikke pengene lenger).

Jebus christ holy macarony, det er helt sjuuukt da! :dribble:

Jeg synes overhodet ikke det er en sjuk pris jeg, som lvl 56 warlock så får jeg forespørsler i ett kjør om jeg kan summone folk her og der.

Har faktisk vært i burning steppes med et kamerater da en kar spurte meg om jeg kunne summone han til Tanaris?!?!?

Videre har jeg ikke noe imot å summone folk som er høflige og som gjerne betaler for seg, ettersom det faktisk innebærer litt farming. Med mindre jeg er et sted og har et grønt mob i nærheten og ei gruppe. Da går det gratis.

Men hvis de f.eks ikke aksepterer det faktum at jeg har 3 shards igjen og helst vil bruke dem på å komme i gang med grinding så bare forlanger jeg helt syke priser for det. Hvis de aksepterer det så greit, da skal jeg ta meg bryet å summone dem. Men som oftest så skjønner de det når jeg sier at det er lite med shards og at stedet er øde (hvilket er sant når jeg er på disse gudsforlatte stedene).

Klarer man ikke å prate for seg og være hyggelig kommer man ikke langt når man kommer til MMORPG, det er alt annet enn gøy å farme for shards (mildt sagt).

Værste er vel når noen er i SW og spør om en summon til IF, da blir jeg bare oppgitt. Greit det går raskere, men den tida du bruker på gryphon kan du jaggu meg lage deg en kopp te/kaffe på. '

Oh yeah, jeg spørr alltid mages om vann :p Men igjen så er det så mange av dem i guildet at det som oftest ikke er noe problem å finne en guildie eller en kamerat som er nærheten.

Som alle andre her sier, regel nummer 1 er å være høflig. Det er tross alt en annen spiller i andre enden som til gjengjeld yter en tjeneste.

For det første så har jeg til gode å se BenSin skrive noe seriøst, så du sparer deg mye bry med å bare ignorere han.

Den warlocken som summona meg hadde gruppe, fullt av grønne mobs rundt seg og sparte til mount, så han var alt annet enn misfornøyd.

En gang så ga jeg 'locken en full tuxedo (jakke, bukse og rosa skjorte) som jeg kunne fått 8-10g for om jeg hadde solgt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...