Gå til innhold

Det er nesten flaut å hele tiden spørre mages...

Anbefalte innlegg

(betalte faktisk 1g til en lvl40 warlock en gang for å summone meg, men det var på en alt på en annen server som jeg ikke spiller på lenger, så jeg trengte ikke pengene lenger).

Jebus christ holy macarony, det er helt sjuuukt da! :dribble:

Med tanke på at jeg gjorde det som en lvl20 character på en server der jeg ikke hadde noen rike alts, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(betalte faktisk 1g til en lvl40 warlock en gang for å summone meg, men det var på en alt på en annen server som jeg ikke spiller på lenger, så jeg trengte ikke pengene lenger).

Med tanke på at jeg gjorde det som en lvl20 character på en server der jeg ikke hadde noen rike alts, ja.

Bra du skulle slutte å spille på den serveren da HAHAHA!! :!: :!: :!: :p

Lenke til kommentar

Bra du skulle slutte å spille på den serveren da HAHAHA!! :!: :!: :!: :p

Orker ikke kaste bort tid på deg i dag Bensin...

Lenke til kommentar
Lager vanligvis vann og fôr uten å mokke, men warriors pleier jeg ofte å overse. Frekke som dem er. Har enda til gode å møte en warrior som spør pent.

Jeg har aldri spurt om food, er det unormalt?

LOLZ! ja hehe du veit ikke varu går glipp av for å zi det zånn :thumbup: Kan drekke og eta vettu da gåre fortezt å grindze ;)

Lenke til kommentar
Lager vanligvis vann og fôr uten å mokke, men warriors pleier jeg ofte å overse. Frekke som dem er. Har enda til gode å møte en warrior som spør pent.

Tja, om du er warrior så må du jo fylle opp HP på en eller annen måte når du går solo. First Aid er kjappest, men mat(enten vendorkjøpt eller fått fra mage) er billigere.

Lenke til kommentar
Å be warlocks om summon er som å be gresset om å gro i juletider, skjer ikke. Alrdi fått en warlock til å summone meg :/

"Oh no! My shards! Can't use them."

Shard er ikke hovedproblemet, selv om det er et problem.

Dersom du spør en warlock om å summone, må denne warlocken gå rundt der han er og tigge 2 folk om joine gruppa hans og deretter hjelpe han med å summone en random fyr han ikke kjenner.

Det er rett og slett ikke å bare trykke en knapp og summone.

Jeg vet det.

Men for noen dagersiden skulle vi ta en 5-manns i BRD.

Vi satt i BRM og venta på siste mann som var i Auberdine og hadde ikke HS i IF.

Så kommer det en warlock og gruppa hans tusslende og spurte om de kunne få vann og mat. Selvfølgelig er ikke det noe problem for meg.

Så tar gruppa hans og summoner siste mannen hans. Jeg spør warlocken om han har mange shards. Han sa han hadde en hel sekk full. Så vi spurte om han kunne være så snill å summone vår siste, men neida. Det gikk ikke. Han orka ikke kaste bort shards på andre. :o

Lenke til kommentar

hmm. jeg sier alltid: "hello mate, could you make me some food please?"

pent nokk for deg?:p

Lenke til kommentar
hmm. jeg sier alltid: "hello mate, could you make me some food please?"

pent nokk for deg?:p

Standar for alle wariors på BB er:

"Conjure me!!"

Og når jeg spør hva dem mener (selv om jeg egentlig vet det)

Svarer dem: "Omg! Make me food!"

Opptil flere har sagt "Thats the only thing we need mages for."

Da bare ignorerer jeg dem helt.

Lenke til kommentar

Jeg spiller priest. Finner en mage som soloer og venter til han har litt problemer. Gir han stamina og healer han og deretter spør jeg pent om det er mulig å få en stack water.

Fungerer hver eneste gang det.

Lenke til kommentar
Standar for alle wariors på BB er:

"Conjure me!!"

Og når jeg spør hva dem mener (selv om jeg egentlig vet det)

Svarer dem: "Omg! Make me food!"

Opptil flere har sagt "Thats the only thing we need mages for."

Da bare ignorerer jeg dem helt.

Da må jeg bare si: HAHA! Der har du igjen for at du spiller Alliance og på Burning Blade! *fnis* :p

Tja, om du er warrior så må du jo fylle opp HP på en eller annen måte når du går solo. First Aid er kjappest, men mat(enten vendorkjøpt eller fått fra mage) er billigere.

Er det ingen som mekker mat selv? Man får jo til og med en fin stamina-buff på kjøpet! Selvfølgelig krever det en viss innsats, og er ca. 0 verdt i endgame, men underveis er det jo hyggelig å kunne by på hjemmelagede buffs som en ikke-magiker!

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Som den snille magen jeg er gir jeg nesten alltid bort vann/mat vis jeg har god tid. Jeg gidder ikke å lage det lvl 55 vannet men lager heller flere 20 stacks. I de siste instancene bruker jeg flere min på å lage vann til andre, særlig vis jeg er eneste mage.

Noe jeg pleier å være fordi jeg vill ikke dele magister settet mitt med noen andre :whistle:

Så lenge du spør pent så er det ikke flaut men vis du skriver "omg I need water now to grind" så kan du drite i det. Spør på en normal måte uten masse forkortelser osv.

Lenke til kommentar

Jeg synes overhodet ikke det er en sjuk pris jeg, som lvl 56 warlock så får jeg forespørsler i ett kjør om jeg kan summone folk her og der.

Har faktisk vært i burning steppes med et kamerater da en kar spurte meg om jeg kunne summone han til Tanaris?!?!?

Videre har jeg ikke noe imot å summone folk som er høflige og som gjerne betaler for seg, ettersom det faktisk innebærer litt farming. Med mindre jeg er et sted og har et grønt mob i nærheten og ei gruppe. Da går det gratis.

Men hvis de f.eks ikke aksepterer det faktum at jeg har 3 shards igjen og helst vil bruke dem på å komme i gang med grinding så bare forlanger jeg helt syke priser for det. Hvis de aksepterer det så greit, da skal jeg ta meg bryet å summone dem. Men som oftest så skjønner de det når jeg sier at det er lite med shards og at stedet er øde (hvilket er sant når jeg er på disse gudsforlatte stedene).

Klarer man ikke å prate for seg og være hyggelig kommer man ikke langt når man kommer til MMORPG, det er alt annet enn gøy å farme for shards (mildt sagt).

Værste er vel når noen er i SW og spør om en summon til IF, da blir jeg bare oppgitt. Greit det går raskere, men den tida du bruker på gryphon kan du jaggu meg lage deg en kopp te/kaffe på. '

Oh yeah, jeg spørr alltid mages om vann :p Men igjen så er det så mange av dem i guildet at det som oftest ikke er noe problem å finne en guildie eller en kamerat som er nærheten.

Som alle andre her sier, regel nummer 1 er å være høflig. Det er tross alt en annen spiller i andre enden som til gjengjeld yter en tjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...