Gå til innhold

Det er nesten flaut å hele tiden spørre mages...

Anbefalte innlegg

...om vann :/

Har grindet fra 20-54 nå, og trenger hele tiden vann....det er altfor dyrt og kjøpe, og det fører til at mages hele tiden må lage til oss priests og andre....

Hvorfor kan ikke Blizzard gi alle som bruker mana muligheten til å conjure, slik at alle mages i Azeroth slipper det bidige maset hvert minutt, "lo mate, could u make me some water please?" Skjønner pokkern meg ikke hvorfor priests og warlocks som bruker like mye mana på spells som mages_ikke_ har muligheten.... håper Blizz kan fikse noe, det hadde vært det beste for alle... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah! Hvorfor flaut? Mages har en skill som ingen andre har, og selvsagt vil de fleste mages godta at de kan lage gratis mat og drikke. Er det flaut å spørre Rogues om de kan unlocke den låste boksen du fikk? Eller spørre en Warlock om summon?

Nei, jeg har alltid fått positiv respons fra mages, og jeg bryr meg heller ikke om det er litt stressende for vedkommende å få tells hele tiden. Med klassen følger også spesielle egenskaper du bare må forvente å få spørsmål om. Du kan ikke som Priest bli irritert fordi noen spør om en Power Word: Fortitude buff heller.

Jeg gir bort vatten så fremt jeg ikke er stressa med min lv. 28 mage, Men jeg må nok innrømme jeg benytter følgende respons til følgende spørsmål:

Svarer ikke / Leke afk:

"water plz"

"PLZ COULD YOU MAKE WATER" (Caps er i tillegg /ignore)

"I ned water"

Gir det jeg har i baggen nå

"lo mate, could u make me some water please?"

"Can u make me water?"

Virkelig engasjerer meg og gir minst 60 vatten av det beste jeg kan mekke

"Hi, would you mind conjure up some water for me please?"

"Sorry, but I could use some water. Can you make some for me please?"

Stygt å si det kanskje, men jeg ser virkelig ann tegnsetting og ordoppbygning før jeg gidder å engasjere meg i å svare eller å gi bort ting.

Lenke til kommentar
Å be warlocks om summon er som å be gresset om å gro i juletider, skjer ikke. Alrdi fått en warlock til å summone meg :/

"Oh no! My shards! Can't use them."

Her gjelder stort sett det samme som det Shicca sa.

Legg til muligheten for at Warlock in question ikke gidder å bruke shards han har, siden må langt avgårde for å farme, eller rett og slett ikke har noen.

Lenke til kommentar
Ikke gjør slikt med lockboxes/rogues heller ;).

Jeg liker det. De fleste rogues er ikke 300 i Lockpick og man bruker mange timer på å pickpockete mobs for å få lvlups på lockboxes..

Stå på og mas på rogues!

Lenke til kommentar
Ikke gjør slikt med lockboxes/rogues heller ;).

Jeg liker det. De fleste rogues er ikke 300 i Lockpick og man bruker mange timer på å pickpockete mobs for å få lvlups på lockboxes..

Stå på og mas på rogues!

Hva jeg mente var, spør først.

Ikke bare gå bort til en rogue og åpne trade vinduet for så å legge boksen der.

Lenke til kommentar
Å be warlocks om summon er som å be gresset om å gro i juletider, skjer ikke. Alrdi fått en warlock til å summone meg :/

Er ikke så ofte jeg tar meg bryet med å spørre en warlock, kjenner ikke så mange selv, er stort sett bare om jeg skal til et sted der jeg ikke har flightpath, siden det som oftest tar nesten like lang tid å få en warlock til å samle sammen noen kompiser som å fly dit selv.

Om jeg skal få en warlock til å summone meg så er jeg ihvertfall høflig og tilbyr noe i gjengjeld. "Excuse me, do you think you could do me a small favor and summon me? I can pay you with a nice pink shirt."

Prøver som oftest å betale med noe jeg kan lage (har enchant/tailor), men om jeg ikke har med meg reagents bruker jeg bare å betale litt sølv for det (betalte faktisk 1g til en lvl40 warlock en gang for å summone meg, men det var på en alt på en annen server som jeg ikke spiller på lenger, så jeg trengte ikke pengene lenger).

Som mage så bruker jeg stort sett alltid å gi folk vann om de spørr meg, ihvertfall når jeg ikke står midt i en kamp o.l.

Lenke til kommentar

Shard er ikke hovedproblemet, selv om det er et problem.

Dersom du spør en warlock om å summone, må denne warlocken gå rundt der han er og tigge 2 folk om joine gruppa hans og deretter hjelpe han med å summone en random fyr han ikke kjenner.

Det er rett og slett ikke å bare trykke en knapp og summone.

Lenke til kommentar
(betalte faktisk 1g til en lvl40 warlock en gang for å summone meg, men det var på en alt på en annen server som jeg ikke spiller på lenger, så jeg trengte ikke pengene lenger).

Jebus christ holy macarony, det er helt sjuuukt da! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...