Gå til innhold

Sjekk dette.. Bever VS Gh 11 LS


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil bare gjøre alle her i dette forumet opmerksomme på at GH 11 LS er MYE bedre enn f.eks Bever 350 :D

 

1. Bever har en helt forferdelig løsning på hvor man skal ha tanken. Man må ha den i en ekkel plast holder under toften :hmm:

 

2. Bever har en liten tynn, spinkel konsol uten stuverom.

 

3. bever kan ikke få syrefaste rekker

 

4. Bever har et stuverom, men det er med en PLATE som ligger over med en annen farge + at den stikker ut..

 

 

Alt dette får meg til å spy :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i gh 11 er god båt. Har selv erfart at det er vanskelig å plassere tanken i en bever da det ikke er noen rom å ha den oppi. Dette fører som regel til at tanken glir frem og tilbake i båten mens du kjører. Ellers mener jeg vel at beveren er en kjempebåt. Den er stødig og fin å kjøre og ligger fint på vannet. Et lite minus må vel være at rekkene ikke er syrefaste. Tenke selv på å kjøpe en gh 11, men gikk heller for en terhi micro fun da prisen matchet lommeboken min litt bedre :D Er storfornøyd med microfunen. Den er kanskje ikke så stødig som en gh 11, men duger fint til mitt bruk.

 

PS: Etter å ha lest denne tråden studerte jeg den andre tråden din, som nesten inneholder det samme som denne. Hva er vitsen med å opprette en ny tråd som handler om det samme?

Endret av s¤p¤1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...