ZubZerO Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Jeg har akkurat kjøpt vannkjøling: Maze 3 AquaBee 1000lh Sammen med dette bruker jeg et kjøletårn som er 110cm i diameter og ca. 70cm høyt. På kjøetårnet har jeg satt på en gammel baderomsvifte som blåser noe inni h*lvete. Problemet er at jeg har litt høye temperaturer: Idle 31 Load 35 (Amd T-bird 1,4ghz) Jeg har tatt på AS2, og blokken sitter som støpt. Hva er det som gjør at jeg får så høye temperaturer? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hva er romlufttemperaturen da? Ligger den høyt, (25-26grader), så kan du nok ikke forvente særlig lavere CPU-temp, som jeg uansett synes du skal være fornøyd med! Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Hmm, den ligger på ca. 23grader... Når en tar det i betraktning så er det kanskje ikke så verst likevel, nei... Har overklokka den til 1575mhz nå, og da ligger den på rundt 35 grader. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det er jo bare og måle hvilken temperatur vannet holder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå