miXer Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg vurderer lakke innmaten i displayboksen(hvis det er det det heter) og beholde speedometer og turteller svar og hvit slik de er, for nå ihvertfall. Spm 1: Hvor vanskelig er det å ta ut hele displayboksen? Hva må av og slikt. Spm 2: For å lakke innmaten så må jeg ha ut glasset i boksen. Er dette enkelt? Hvor dan gjøres det? Spm 3: Speedometer vaieren, er den noe tøyelig, og hvor lang er den bak der? Flott med alle svar!!! Endret 2. juni 2005 av miXer Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei! Synes dette virket som en god ide. For å ta ut "speedometerboksen" må du skru av plastlisten i dashbordet. Kanskje en fordel å løsne speedomaterwiren fra motoren da det kan bli ganske knotete å få ut boksen. Om du har litt teknisk innsikt burde det ikke være noe problem å demontere "speedometerboksen". I haynes-boken står det vel hvordan man gjør dette? Har ikke prøvd å ta av glasset/plasten på boksen men du får det nok til. Lykke til hvertfall! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Du kan få problemer med å lakke inni instrumenthuset, "glasset" er limt fast til resten av huset. Men vil du prøve, er det ikke noe vanskelig å ta ut instrumenthuset. På vedlagt bilde ser du alle skruene du må løsne untatt 3, 2 av dem sitter i overkant av instrumenthuset(den til høyre sees såvitt bildet) den tredje er bak lysbryteren. Hva som må fjernes for å komme til skruene ser du på bildet. Husk CD-spilleren og ISO-ramma! Lenke til kommentar
miXer Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Du kan få problemer med å lakke inni instrumenthuset, "glasset" er limt fast til resten av huset. Men vil du prøve, er det ikke noe vanskelig å ta ut instrumenthuset. På vedlagt bilde ser du alle skruene du må løsne untatt 3, 2 av dem sitter i overkant av instrumenthuset(den til høyre sees såvitt bildet) den tredje er bak lysbryteren. Hva som må fjernes for å komme til skruene ser du på bildet. Husk CD-spilleren og ISO-ramma! Jeg vet hvordan man tar ut den ramma der opus, men kjekt å se en forklaring uansett! Jeg har et instrumentpanel liggende å slenge som jeg idag tenkte jeg skulle prøve meg på. Men fant fort ut det som du sier: at glasset er limt fast!! Ente selvfølgelig med at glasset knuste, så egentli har jeg slått fra meg denne ideen, med mindre det er noen som vet om noen gode ideer. Tar alt med takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå