Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen fler som har eksamen i brukersystemer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare modelator/access etter det jeg kan huske. litt vanskelig, da jeg har prøvd å fortrenge mest mulig. lærte meg programmene på 2 dager. kunne ingen av dem. fikk hjelp av en kompis og vi lagde bruktbil-databaser :D lærte det med en gang!

Lenke til kommentar

Hadde det i dag. Gikk til helvete :no:

Eller..gjordet vel ikke akkurat det, redda meg vel også i land med hjemmesida tror jeg, mens den access-databasen ble bare fucka. Fikk nå lagt inn eniteter og attributter og de greiene der, men var ikke så mye av skjemaet som funka til slutt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hadde det i dag. Gikk til helvete :no:

Eller..gjordet vel ikke akkurat det, redda meg vel også i land med hjemmesida tror jeg, mens den access-databasen ble bare fucka. Fikk nå lagt inn eniteter og attributter og de greiene der, men var ikke så mye av skjemaet som funka til slutt. :thumbdown:

HEH, Gikk akkuratt det samme med meg.

Fucka opp og mindre og mindre fungerte. ;)

Lenke til kommentar

Hadde Systemutviklings eksamen i går...

Gikk ikke så veldig bra akkurat.

Masse sinnsykt kompliserte rapporter/spørringer som jeg ikke skjønte dritten av!

Brukte heller tiden på å lage et ekstra flott hoved -og delskjema.

Satser på at jeg drar inn noen poeng der...

Men er litt rart, ligger på 5 i standpunkt og får kanskje en 3'er på eksamen.

Noen av de rapportene har jeg og resten av klassen min aldri lært en gang :thumbdown:

Lenke til kommentar

hadde forresten examen i infomatikk, VK2. gikk bra håper. jeg satt å knota noe jævla. Faget går ut på nettverk og begreper innen det. Læreren vår er data-ansvarlig, og han hadde "tilfeldigvis glemt" å skru av nettet på vårt klasserom. Av alle på hele skolen!han sa sånnhalvveis at det oxo var greit å bruke stoff fra tidligere oppgaver vi hadde gjort. det var et "møt opp hvis du vil" fag.. :D sinnsykt digg! bare dritt med examen da. men Google er min venn som alltid! :p

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Acess er ikke akkurat det vanskeligste verktøyet å lære seg men skal man virkelig designe/lage databser er SQL tingen. Foresten hadde min siste Systemutvikling eksamen for 2 år siden. Da skulle vi lage et system for en bondegård som skulle hjelpe bonden med å holde styr på ting. ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde praktisk eksamen i Access som et slags prosjekt hvor vi måtte lage et database system til en kalkunfarm. Måtte skrive masse dokumentasjon og ta det med på eksamen hvor vi bare svarte på spørsmål om systemet vårt, litt sært egentlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...