fredzan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg en _rå_ pc fra komplett. Jeg skulle prøve ut denne nye "mean-machne", så jeg startet opp et pc spill ved navn World of Warcraft, spillte en liten stund og så ble jeg disconnected. Jeg hadde lan, og hos de andre gikk det helt greit. Så jeg tviler på at det har noe med linjen og gjøre. Jeg har også installert de nyeste driverene (ALLE SAMMEN) og jeg kan ikke fatte hva problemet er. Det er ikke slik til de andre som sagt, og jeg har lyst til å kunne spille dette spillet med friends. Hjelp! Fredrik Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 halla steg èn : har du sjekket enhetsbehandlinga om det står utropstegn eller spørsmålstegn ved Nettverkskortet ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er det sånn på alt som hører internett til ? evt mIRC, msn etc. Velkommet i forumet Lenke til kommentar
fredzan Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Nei, alt annet er helt ok. Tror jeg per dags dato. Men men, det er litt buggy. -Fredrik- Lenke til kommentar
fredzan Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg kan skrive litt om hvilket hardware jeg har. Eneste problemet mitt er WoW (World of Warcraft) - ASUS A82-SLI Motherboard - GeForce XFX 6800 GT Ultra (256 MB) - AMD Athlon 64 4000+ 2.4 Ghz Alt er PCI Express - - - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå