Gå til innhold

Vilke professions er anbefalt å ha når du er mage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generelt sett anbefaler jeg folk å velge "farming" professions på sin main character. Herbalism/Mining/Disenchanting/Skinning er alle fine professions for å skrape sammen gull.

 

Når man begynner å få en fyldig gull-konto og når level 60 kan man jo altids skifte ut med mere nyttige (PvP/PvE) tradeskills slik som Engineering og Alchemy.

Lenke til kommentar

du kan velge så mangt.

 

- Tailoring og enchanting

- Tailoring og skinning

- Herbalism og alchemy

- Enchanting og skinning

 

eller rene hamstre yrker: Skinning og mining..

 

ville nok enten valgt alt 1, 2 eller 3..

 

edit: Glemte alchemy og herbalism :)

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

Har en lvl40 mage med tailoring(294) og enchanting(255). Anbefales IKKE. Du tjener IKKE penger og det er ekstremt lite av det du lager som er "Bind on Pickup"/krever at du har det yrket.

 

Har engineer(200)/mining(145) på lvl30-druiden min og jeg kan ikke få sagt hvor ekstremt mye jeg angrer på at jeg ikke hadde det fra starten av på magen. Engineering er bare det mest geniale yrket jeg har vært borti, både til PvE og PvP.

 

Dynamitt/bomber=ekstra damage og en 2-4sek stun som lar deg heale deg selv.

Target Dummys= Når du virkelig sliter, "warrior på boks". Har lite hp, men som oftest mer enn nok til å la deg stikke av/heale deg.

Combat pets(har ikke komt lenger enn til reaper-kit selv, men allikavel)=Ekstra damage og muligens drar den litt aggro, har ikke fått prøvd så mye enda.

Ekstremt kjekke gadgets, som f.eks. "gnomish net-o-matic"-greia og dykkerhjelm(ikke de mest nyttige for meg som druid, men er nok litt koselige for en mage).

 

Og mye mer....

 

 

(folk sier at det-og-det yrket er virkelig noe du tjener på, men markedet er stort sett mettet med kun 1 person som har det yrket per server....)

Lenke til kommentar

Tailoring/enchanting er et pengesluk uten like. Opp til lvl100 går det fint å disenchante den første grønne chest-saken man kan lage (brown robe, +1 spirit eller noe sånt), og så bruke strange dust/magic essence til å enchante din egen bracer et par millioner ganger. Etter dette går det bare nedover. Folk er ikke villig til å betale det en god enchant koster.

 

Personlig syns jeg grinding + skinning + mining resulterer i mest penger. Herbalism + alchemism er også ganske profitabelt, siden absolutt alle klassene kan bruke healing/mana/etc-potions.

Lenke til kommentar

Ja, etter å ha prøvd ut skinning+mining med level 52-characteren min i et par uker må jeg si at det virkelig er mye penger å tjene der. Selv med light leather. Jeg har faktisk re-rollet til skinning+mining på samtlige characters, fordi det rett og slett ligger så mye penger i det.

Lenke til kommentar

Tailoring er kjedelig på 300. Særlig vis du gjøre som 90% av spillerne og farmer settet ditt i ubrs,lbrs,strat og scholo. Jeg skal bytte ut tail med mining tror jeg, siden jeg trenger penger til epiq mount. Men enchant er gøy serlig på 300 da enchants kommer opp i over 100g. Men du har sansyneligvis brukt mye mer penger på å komme til 300 en du tjener med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...