211182 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Som sagt trenger ny pc.Brukes til stort sett det vanlige,men spiller mye AAO (Amricasarmy Operations).Så jeg trenger noe som fungere bra til dette,da den siste oppgraderingen gjorde så jeg ikke kan spille mer. Har kabinett,skjerm,brenner,dvdrom og en 200 harddisk.Men alt annet trengs og bli byttet ut. tenkte ca 10.000 kroner.Fins det noen som kan hjelpe meg ?? Endret 2. juni 2005 av 211182 Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 LES FØR DU POSTER: Retningslinjer for kjøp/salg, BRUDD vil føre til STENGING av tråd!! Etter min mening trenger ikke du bruke så mye som 10.000 for å få en pc som takler det spillet greit. Men jeg kan prøve å sette opp et oppsett som du evt. kan vurdere. Skjermkort Hovedkort CPU (Om Venice eller Winchester er best, vet jeg ikke) Minne PSU Alt fra NetShop. Pris: 9985,- Lenke til kommentar
211182 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Er litt ny kan du si må bare beklage at jeg ikke har fulgt retningslinjene til punkt og prikke.Takeer for den pakken du la opp her. Lenke til kommentar
asyral Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor 6800gt? ATI har da opptil flere bedre alternativer i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå