miXer Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Et spørsmål til sånn på rappen! Releet til bensinpumpa, hvor befinner det seg? Bensinpumpa mi står og går, og slutter ikke å gå når jeg bare har på tenninga, og slik skal det ikke være. Eller har jeg sagt no feil nå? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Nei, du er nok inne på noe.. Faren min opplevde det samme med dieselpumpa på sin Audi. De skulle ha fine 270 kr for et rele. Dette måtte kjøpes gjennom forhandler da det var produsert på lisens. Edit: Hvilken bil er det, merke og modell? det ligger gjerne rundt sikringene Endret 2. juni 2005 av KVTL Lenke til kommentar
miXer Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har en VW Jetta 85 GTi 1.8 8v. Med jeg tror jeg faktisk jeg vet hvor dette releet ligger. Men jeg må altså bestille det gjennom forhandler og betale skjorta for et nytt et? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Prøv å dra kabelen til tenningsmodulen av, hvis den stopper da, er den deffekt. Hvis ikke, er det nok relèet som er ødelagt selv om de vanligvis tar kvelden i "åpen" posisjon. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Prøv å åpne reléet og gå over loddingene.. kanskje det er tørrloddinger der.. Så kan du prøve å spraye litt "Verktøykasse på boks" på de bevegelige delene inni der. Prøv først å banke på reléet med handtaket på en skrutrekker når problemet er der og se om det gir seg da.. Endret 6. juni 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå