Gå til innhold

Har du mistet Ipod-en i gulvet/bakken? (Løst)

Anbefalte innlegg

Det har jeg mens den var i bruk sammen med itunes og nå fungerer den ikke helt optimalt. :no: Når jeg kobler den til PC/MAC så kommer den ikke opp som "mass storage". Jeg kan høre at MP3 spilleren jobber men det skjer ikke mye så etter jeg har koblet den til. Den klarer så vidt å spille av sanger.

Så det store spørsmålet er - Hva gjør jeg?

Nå er jeg redd for at jeg har mistet alt jeg hadde på spilleren bla. prosjekt arbeid.

Noen andre som har opplevd det samme? - såfall hvordan er det med reperasjon og garanti?

Danke! :)

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har jeg mens den var i bruk sammen med itunes og nå fungerer den ikke helt optimal. :no: Når jeg kobler den til PC/MAC så kommer den ikke opp som "mass storage". Jeg kan høre at MP3 spilleren jobber men det skjer ikke mye så etter jeg har koblet den til. Den klarer så vidt å spille av sanger.

Nå er jeg redd for at jeg har mistet alt jeg hadde på spilleren bla. prosjekt arbeid.

Noen andre som har opplevd det samme? - såfall hvordan er det med reperasjon og garanti?

Redd det der ikke hørtes bra ut :s selv mistet jeg den ned en trapp en gang.. var sikker på at den gikk til H****** men neida, den fungerte heldigvis like fint.

Lenke til kommentar
Det har jeg mens den var i bruk sammen med itunes og nå fungerer den ikke helt optimalt. :no: Når jeg kobler den til PC/MAC så kommer den ikke opp som "mass storage". Jeg kan høre at MP3 spilleren jobber men det skjer ikke mye så etter jeg har koblet den til. Den klarer så vidt å spille av sanger.

Ja, mistet den flere ganger i gulvet.

Tok vel kveld etter siste gang da! Datt ned fra pulten, mens den var inni jakken.

Har du ikke kvittering da? Sendte den inn, og fikk en ny pådd tilbake jeg!

Lenke til kommentar
Ja, mistet den flere ganger i gulvet.

Tok vel kveld etter siste gang da! Datt ned fra pulten, mens den var inni jakken.

Har du ikke kvittering da? Sendte den inn, og fikk en ny pådd tilbake jeg!

Tenkte på det jeg skjønner du men...

Apple One-Year Limited Warrenty

This warranty does not apply: (a) to damage caused by accident, abuse, misuse, misapplication...

Lenke til kommentar

Forklaringen på at noen harddiskbaserte spillere noen ganger overlever fall, mens andre ganger ikke, avhenger vel, som nevnt tidligere på dette forumet, om harddisken spant og leserhodene var i aktivitet på ulykkestidspunktet.

Lenke til kommentar
men hva skal vi gjøre? har samme problem selv og den er innenfor året men hva gjør vi?

Send den inn og si at den bare plutselig sluttet å fungere. Ikke nevn noe som skader. Ser den hel ut på utsiden, eller har den "hakk" som kan tyde på at den har falt i bakken?

Har mistet min i gulvet utallige ganger, samt at den har blitt utsatt for vann (heldigvis rent vann og ipoden var skrudd av) og overlevd en natt liggende på bakken i en skog. Fungerer fortsatt ypperlig.

En kompis mista sin i gulvet uttallige ganger på nyttårsaften da vi hadde fest på hytta hans. Siste dagen så kom det noen forferdelig rare pipe lyder i høyttalerne når vi spillte, og for hver gang vi skiftet sang, tok det minst 2-5 sekunder. Det kjentes også ut som om disken spant igang for hver eneste sang, ettersom det dirra i spilleren :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En kompis mista sin i gulvet uttallige ganger på nyttårsaften da vi hadde fest på hytta hans. Siste dagen så kom det noen forferdelig rare pipe lyder i høyttalerne når vi spillte, og for hver gang vi skiftet sang, tok det minst 2-5 sekunder. Det kjentes også ut som om disken spant igang for hver eneste sang, ettersom det dirra i spilleren :p

Høres ut som om både ipoden og kompisen din var skjeiv den natta. :dribble::D

Lenke til kommentar

Høres ut som om både ipoden og kompisen din var skjeiv den natta. :dribble::D

Ja det var vi nok, og det var de fleste andre som var borti den ipoden også ;)

merket i dag at min har begynnt å hakke et brøkdel av et sekund når jeg søker i sangene ved å "skru" på hjulet. (når man er inne på sangen, trykker midten og kan spole med hjulet). Aldri skjedd før... når jeg spolte, så stoppet den i 0.5 sek før den spillte igjen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...