Sgt_Stilongs Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Chieftec har jo den "smarte" skrueløse vifteløsningen. Men denne "klossen" som man setter viften i. Men med denne blir det mye vanskeligere å sette inn viftegrill. Så jeg lurte på om noen av dere der ute har fått det til? Eventuelt noen smarte løsninger. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor skal du ha viftegrill på? De viftegrillene vil jo ikke vises uansett. På mitt Chieftec kabinett, så funker det fint å feste "vanlig" viftegriller, hvis du setter disse "bak" viften hvis du skjønner. Er kanskje litt avhengig av hvilke viftegriller du skal bruke, men tror nok det skal gå ganske bra på alle sammen. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor skal du ha viftegrill på?De viftegrillene vil jo ikke vises uansett. På mitt Chieftec kabinett, så funker det fint å feste "vanlig" viftegriller, hvis du setter disse "bak" viften hvis du skjønner. Er kanskje litt avhengig av hvilke viftegriller du skal bruke, men tror nok det skal gå ganske bra på alle sammen. Har tenkt å begynne å LAN'e igjen, når jeg får meg bil og oppgradet hardwaren. Dessuten likte jeg ikke den "integrerte" viftegrillen. Setter en viftegrillen bak viften, kommer jo denne inni kabinettet og vises ikke på utsiden. Prøvde å kutte av litt på viftegrillen, slik at jeg kanskje kunne sette denne mellom viften, og viftefestet, men dette ble for tjukt.. (fikk ikke festet viften ordentlig). Og det går heller ikke å feste denne på utsiden, da jeg blir nødt til å borre i selve kabinettet og risikere at jeg aldri får noen vifter på igjen Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Fortsatt så er jeg helt blank på hvorfor du skal ha viftegriller. Men men. Hvis vi tar utgangspunkt i dette bildet, som er ditt kabinett, hvor hadde du planer om å feste viftegrillene? Klarer ikke helt å skjønne hva som evt. kommer til å bli "fint" med det, siden det er metall etc. foran der igjen. Med modifikasjoner så vil det nok bli finere, men det er jo opp til deg hva du gjør. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Har kuttet av det som var forran der før hehe. Kunne jo prøvd med litt superlim og mer kutting på viftegrillene... EDIT. Kan ta bilde bakfra, når jeg kommer hjem, så ser du hvordan det ser ut nå. EDIT2: Bildet er fra før jeg kuttet. SOm man ser, er det ikke symmetrisk og går derfor ikke å sette viftegrillen utenpå... Endret 2. juni 2005 av enoeth Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Fikk det til med litt superlim Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er det ikke litt sånn, ja, "shaky" med superlim..? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Tja.... kanskje litt. Viftene sitter ikke helt 100% på. Hehe. Men så lenge der ser bra ut, tenker ikke jeg på støynivå. Hører på musikk hele tiden likevel, så merker ikke noe til viftesus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå