Sidious Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Heisann. Har noen av dere hört om Poets of the Fall? Det er et band fra Finland som har höstet mye bra kritikk i sitt hjemland (det er også kjent i utlandet, for noen). Jeg kan anbefale musikken deres på det varmeste, jeg kjöpte selv albumet tidligere i år og er kjempefornöyd! Noe av det beste jeg har hört på lenge, selv om musikk alltid er en smak og behag sak. Dere kan jo sjekke www.poetsofthefall.com hvis dette hörtes interessant ut. Albumet heter Signs of Life, og noen sanger jeg kan anbefale er: Poets of the Fall - Life Poets of the Fall - Late Goodbye Poets of the Fall - Illusion & Dream Verdt å forsöke. Tro meg Endret 2. juni 2005 av Sidious Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 må si jeg blir litt usikker når du har en smiley som ler i topic navnet... Lenke til kommentar
NixNax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har noen av dere hört om Nightwish? Det er et band fra Finland som har höstet mye bra kritikk i sitt hjemland (det er også kjent i utlandet, for noen). Jeg kan anbefale musikken deres på det varmeste, jeg kjöpte selv albumet tidligere i år og er kjempefornöyd! Noe av det beste jeg har hört på lenge, selv om musikk alltid er en smak og behag sak. Dere kan jo sjekke www.nightwish.com hvis dette hörtes interessant ut. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Eg blei for min del skeptisk med ein gang du nevnte at det var finsk. Endret 2. juni 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Eg blei for min del skeptisk med ein gang du nevnte at det var finsk. Hehe, samme her, tenkte med en gang på gitarvoldtekt av den negative sorten (som HalTan pleier å si det). Tror trådstarter hadde gjort lurt i å skrive hva slags musikk det er snakk om. Også fint å nevne eventuelle band som skulle ligne. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har noen av dere hört om Nightwish? Nightwish ..det har vi ikke, det har vi ikke hørt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du kunne forsåvidt ha postet det i anbefalingsthreaden, http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=420509&st=100 Men er vel litt seint nå.. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... Ja jøss! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Joa...begge er litt sånn Gothic aktige, begge har en dame som sanger, mens resten av bandet er menn. Spiller ca samme musikk stil...Nightwish er kanskje litt mer ''fantasy'' metal... Syns det er greit å sammenligne dem. Lenke til kommentar
jke Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... Syns det er mer Within Temptation Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Joa...begge er litt sånn Gothic aktige, begge har en dame som sanger, mens resten av bandet er menn.Spiller ca samme musikk stil...Nightwish er kanskje litt mer ''fantasy'' metal... Syns det er greit å sammenligne dem. Jeg synes Britney Spears ligner veldig på Edith Piaf. Begge er jo damer. Britney spiller kanskje litt mer "plukke-epler-med-tang-pop". Jeg synes det går fint å sammenligne dem Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... Ja jøss! Har ingen problemer med å sammenligne de to gruppene, siden begge er skrot i mine ører. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... Ja jøss! Har ingen problemer med å sammenligne de to gruppene, siden begge er skrot i mine ører. Da burde du knakjse høre litt nøyere etter Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... Ja jøss! Har ingen problemer med å sammenligne de to gruppene, siden begge er skrot i mine ører. Da burde du knakjse høre litt nøyere etter Uannsett hvor nøye jeg hører etter så er det fortsatt skrot. Klarer ikke å få det til å høres ut som noe annet. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... Ja jøss! Har ingen problemer med å sammenligne de to gruppene, siden begge er skrot i mine ører. Da burde du knakjse høre litt nøyere etter Uannsett hvor nøye jeg hører etter så er det fortsatt skrot. Klarer ikke å få det til å høres ut som noe annet. Det er greit nok! Det er sammenligningene jeg snakker om. Alt skal sammenlignes med Nightwish. Avril Lavigne = Nightwish, Evanescence = Nightwish, Within Temptation = Nightwish, Sugent band fra Tyskland som stiller opp i Eurosong med en vokalist som ikke kan synge = Nightwish. Folk har lite fantasi og dårlig evne til å høre forskjeller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... nei... Evanescence er elendig musikk, med elendige musikere. Nightwish har mye god musikk, med flere veldig gode musikere Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Nightwhis er litt som Evanescence... nei... Evanescence er elendig musikk, med elendige musikere. Nightwish har mye god musikk, med flere veldig gode musikere Enig, så enig!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Uansett om Evanescence/Nightwish er gode eller dårlige så er det faktisk ganske forskjellige. Eneste likheten er tildels imaget og at begge bruker synth/kvinnevokal/gitar/bass/trommer, men selve musikken er forskjellig. Man kan selvfølgelig sammenligne hva som helst, men de er ikke så like som mange skal ha det til. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Altså.. nightwish kan ikke kalles bra.. det er bare utdatert fjortisrock! nei.. ikkje metal.. kan innrømme at de hadde ett par bra låter før, men nå er de jo så kommerse at tilogmed barn ned i 4 års alderen hører på dem.. og så klart våre alles fantastiske små fjortiss jenter og "Black metal" gutta på ungdomsskolen.. men hver sin smak.. for all del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå