Dwagon Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 men funker det bra når man snur på hode og ikke ser skjermen lenger... hadde vert kult om man kunne bruke den tingen sammen med brillene. å kanskje vr hansker i samme slengen.. så får man jo trent litt Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det som slo meg er at dette må da føre til ekstrem nærsynthet og hodepine etter en stund? Jeg husker at tidligere modeller har hatt 16+ års aldersgrense fordi før det kunne synet bli påvirket av lengre bruk. Lenke til kommentar
G Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Håper en kan bruke sånt noe uten å få hodepine. Det må vel også ekstremt høy oppløsning til på små "frimerke" areal. Stilig. Gleder meg til å lese mer om det hvis dere tester den. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 (endret) Hmm, det er mange her som ikke skjønner det med oppløsning, størrelse på skjermen og avstand til den. Her er det snakk om "frimerke"-skjermer helt inntil øynene (så de oppleves som store), men med en uhyre lav oppløsning (dog høy i forhold til den reelle størrelsen på skjermen). Det kan ikke bli godt å se på. VRealities - De har VR-briller med 800x600-oppløsning, som også kan kjøpes som del av en stor VR-pakke til ca. 10000 kr.. Den neste som planlegger å kjøpe PC til over 25000 kr. burde prioritere noe sånt fremfor å ha de aller råeste komponentene, så kunne vedkommende rapportere til HW.no etterpå. E-Dimensional - Selger brillesystemer som fungerer mer som 3D-IMAX, altså at man får 3D-bilder fra en 2D-skjerm. Jeg lurer på om slik "ekte" 3D krever mye mer kraft i skjermkortet, fordi bildet må rendres fra to litt forskjellige vinkler (begge øynene). Endret 3. juni 2005 av ehasl Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Det er jo heller ingenting som tyder på at man kommer til å få noen form for 3D med disse brillene fra Leadtek, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå