The Prodigy Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hei, Jeg trenger å lage et header,logo med flamme skrift.... Hvordan gjør jeg det..? Se vedlagt bilde for eksempel.. Altså skriften skal se ut som flamme... Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Elr slik som denne.... Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sjekk ut Her Her kan du lage en animert logo, og lagre den som *.gif Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sjekk ut Her Her kan du lage en animert logo, og lagre den som *.gif Ikke bruk den der. Må si det var det styggeste jeg har sett på lenge, sorry. Btw, animerte-gif-alderen er over. Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Sjekk ut Her Her kan du lage en animert logo, og lagre den som *.gif Ikke bruk den der. Må si det var det styggeste jeg har sett på lenge, sorry. Btw, animerte-gif-alderen er over. ..Oki.. Så hvordan kan eg gjøre det..? skal se ut som på en av de 2 bildene eg postet her... Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Prøv: denne denne denne denne denne Trenger du flere så rop ut !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå