Howard Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (Computex, Hardware.no): AOpen viser frem en lekker mikro-PC, som nærmest fremstår som en blåkopi av Mac Mini. Boksen er støysvak og støtter Pentium M. Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 artikkelen finnes ikke får jeg bare opp, men den ser jo herlig ut på bildet da! denne skal jeg prakke på far min altså! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ja der var det mye å lese... Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 har sikkert sjekka denne 10 gang nå.. få nå fiksa artikkelen, ser jo utrolig spennende ut det her! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Prøv her: http://www.hardware.no/artikkel/16478 Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Den var fin, men ikke så fin som orginalen . Lenke til kommentar
Folo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Er det bare stereo utgang på denne? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Joa, smukk sak, skamløs kopi, men det gjør jo ingenting. AtW Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg tror denne boksen kommer til å få like stor suksess som de fleste iPod-kopiene. Altså ikke så mye at det merkes. Det er noe helt spesielt med Apple sine produkter som gjør at de har større suksess enn de som kopierer de. Det kan jo ha noe å gjøre med at det er nettopp det de gjør; de kopierer Apple i stedet for å finne på noe nytt selv. Men for all del, det ser ut som et kjempeflott produkt. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Den er jo genial som bilPC for navigasjon og slikt. Ekstern strømforsyning som gjør det 100x enklere og montere. SMART! Håper den har MiniPCI for trådløst nettverkskort Da hadde det vært ypperlig! Sitat fra Aopen sin hjemmeside: AOpen’s Mini PC is powered by Intel Pentium M processors with built-in DVD-RW and 2.5-inch hard drive. Its power is the equivalent to that of a desktop PC, and meets the computing needs of most PC users. The product is built with mini-PCI 804.11 a/b/g wireless communication module and Bluetooth support. It can also transfer data wirelessly to and from personal computing and communication devices such as PDA and smart phone. The Mini PC also provides DVI, S-Video, and YPbPr connectors so that it can be connected to HDTV, plasma display monitor, large screen display panels, and high definition audio products. A user can turn the Mini PC into the control hub of a digital home entertainment center. Endret 2. juni 2005 av Gromit Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sant nok at den ligner på mac, men denne er nå i det minste noe man kan bruke. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Synes ikke den var så lille jeg. For de som ikke vil/ kan ha mac så synes jeg den var litt søt. Den så vel så bra ut som mac mini. Det eneste jeg savnet var flere porter, som FW flere USB 2 o.s.v Gromit: det finnes allerede flere svært gode navigasjons systemer, og spesjal lagde bil OS til mac mini. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Greit nok Men jeg har software kun til PC Lenke til kommentar
whoi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 En Mac mini med virus... Ikke nødvendigvis. Jeg ser for meg en søt liten linux box Lenke til kommentar
sls Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 En Mac mini med virus... Ikke nødvendigvis. Jeg ser for meg en søt liten linux box Da er det bare å kjøpe en Mac mini og installere Linux. Slipper å vente helt til høst t.o.m. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Da er det bare å kjøpe en Mac mini og installere Linux. Slipper å vente helt til høst t.o.m. Har ikke dårlig tid Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Blir spennende å se hva prisen blir. en mac mini 1,42Ghz med 80GB HD, Bluetooth og WLAN med 512 MB RAM koster den nette sum av 7430,- og 1,25 Ghz med samme specs koster 7060,- Endret 2. juni 2005 av Gromit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå