Donald Duck Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hallo godtfolk:) Kjøpte meg Nintendo 64 med mario og noen andre fete spill (back to the good old days:P) å plugga denne inn i min 32" crt-skjerm med flatt billedrør å finner ut at spilla ser skikkelig "crappy" ut. Så stikker jeg opp til min bestemor som har en litt mindre (21" ellerno) og tester å spille litt 64 der og finner ut at spillet ser mye bedre ut! Så kommer spørsmålet *trommevirvel*: Hvis jeg kjøper en sånn Multipurpose VGA Adapter så jeg kan koble Nintendo 64`en min til LCD skjermen min, vil det se bra ut da? Eller ser N64 spill kun bra ut på 5 år gamle 50/Hz tv`er? Litt kjipt å måtte plage bestemor med å sitte oppe hos hu å spille Mario (NEI BESTEMOR! NÅ SKAL JEG SPILLE!!! DU KAN LEKE MED BESTEFAR ) Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Anyone! Noen som har testa ut dette? Gidder ikke kjøpe sånn vga adapter hvis det viser seg å værra like dårlig:S men har lyst til å spille mario 64:D (uten å stikke opp til bestemor såklart:P) Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det veldig dårlig? Alt for dårlig? Kan ha noe med oppløsningen å gjøre (tror jeg). Dette er ikke helt mitt felt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå