Gå til innhold

Firmware til Asus, Memorex, Lite-On, Sony, Verbatim......

Anbefalte innlegg

Her er en link til min firmware samling. Har nå også firmware oppgraderinger til flere Memorex modeller som jeg vet har vært etterspurt.

Windows firmware

Dos firmware

Binære image filer for bruk med mtkflash (guide til mtkflash finner du også på linken).

Firmware til mange CD-Brennere laget av Lite-On:

-Verbatim brennere

-TDK brennere

-Memorex Brennere

-Creative brennere

-Sony Brennere

-Traxdata brennere

(ja alle de jeg har firmware oppgraderinger til er laget av Lite-On).

+ firmware til asus brennere/DVD-ROM'er (nei disse er ikke produsert av Lite-On)

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=42502

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sinnsykt bra review av brennere på det nettstedet !!

Jeg leste de 12 sidene det var skrevet om LiteOn 40x12x48x. Utrolig grundig og bra.

Har forresten lastet ned noen firmwarer fra deg. Det er til brenneren min (samme som i review'en)

Skal ha mount rainer og 48xW !

Lenke til kommentar

Joda, jeg brukte ca 3 uker på den Lite-On 40x12x48x testen....

Vårt mål er å teste brennerene grundigst mulig på alle områder, ikke bare generell lesing og skrivings hastighet.

Kvaliteten på skrivingen, hvor god den er til å ta backup av cd'er osv er også viktig.....

Akkurat den testen brukte jeg over 100!! tomme CD-R plater på å lage.....(gå til writing quality siden og du vil se grunnen).

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke flashet brenneren (LiteOn 40x) opp til 48x i går. Hvordan gjør man det? Det kommer bare opp en feilmelding som sier at firmwaren kun er beregnet på 48x-brenneren og ikke på den brenneren jeg har. Jeg brukte den flash-versjonen som kan kjøres i windows. Er det det som er feilen? MÅ jeg lage en sånn diskett, eller kan jeg overstyre den feilmeldingen?

Jeg flashet i hvertfall brenneren med nyeste 40x-firmware (den som slutter på k)

Håper du kan forklare hvordan man flasher til 48x.

-Simen1-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...