Gå til innhold

Asus eller Sapphire X850XT PE? bestille om 15min

Anbefalte innlegg

Besluttningsvergring ! Bare kjøp et av de du.

Personlig tror jeg det kan være større variasjon mellom to kort av samme produsent enn mellom to kort av forskjellige produsenter. Noen kort er 'mandagskort', andre 'racing horse'.  Kommer nok mest ann på dagsformen på han karen på samlebåndet i Korea..

btw, har bare gode erfaringer med HIS..

Hadde his exalibur X850XT, men vart en feil på korte så jeg måtte sende inn igjen.

Også da bestemte jeg meg for PE kort isteden for....

Men Sapphire..har den best utnyttelsen av kjerne.... :)

Da syns jeg du skal velge Sapphire. Hatt mange gode kort derfra (les: 9700, 9800pro, klokket som noen uvær :o ) Asus har jeg hatt en gang, og aldri mer. Hadde et 6800 Gamer Ed. som tok kvelden, og jeg har ennå ikke fått erstatning..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det Sapphire som produserer for de fleste, da. Inklusive ASUS, så vidt meg bekjent. :whistle:

Jeg mener bestemt de produserer for Asus også. :D

Hei!

Jeg vil bare AVKREFTE at det er Saphire som produserer skjermkort for ASUS. Vi har store fabrikker hvor vi produserer det aller meste selv, inklusive våre skjermkort. Vi produserer til gjengjeld svært mange produkter for andre leverandører i tillegg, på samme måte som da tydeligvis Sapphire gjør.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Nå er det Sapphire som produserer for de fleste, da. Inklusive ASUS, så vidt meg bekjent.  :whistle:

Jeg mener bestemt de produserer for Asus også.  :D

Hei!

Jeg vil bare AVKREFTE at det er Saphire som produserer skjermkort for ASUS. Vi har store fabrikker hvor vi produserer det aller meste selv, inklusive våre skjermkort. Vi produserer til gjengjeld svært mange produkter for andre leverandører i tillegg, på samme måte som da tydeligvis Sapphire gjør.

Lykke til med valget!

Vel, har nå blitt overbevist om at Sapphire korte var det raskeste da....

Så har nå bestilt også, pluss at jeg fikk et bra tilbud på det og da :D

Lenge LEVE Netshop.no

(det var fra Netshop)

Endret av Åsmund@ATi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...