Gå til innhold

Asus eller Sapphire X850XT PE? bestille om 15min

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Follow your hart.. :love:

Hvilket kort hadde du i nå da?

hvilket kort jeg hadde???

Jeg hadde HIS X850XT, men så vart det en feil med korte å jeg sendte det inn igjen, etter det har jeg venta 1 1/2månde på nytt skjermkort, så begynner å bli nokså lei av venting.... vis du skjønner :p

Vel....har en følelse for Sapphire..men asus er knakende bra det allså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er jo forsåvidt ett luksusproblem, men jeg hadde nok gått for Asus...

Har nå hatt ett par Asus skjermkort. og noen flere fra Sapphire..

Asus ga meg det beste kvalitetsinntrykket.. både "hardware". og medfølgende software..selv om det sistnevnte er noe jeg bryr meg mindre om..

Men jeg synes han som svarte "Follow your heart" har det beste rådet... :)

Lenke til kommentar
Jeg for min del hadde gått for Sapphire, bare så du får litt fra hver side, har selv Sapphire kort og har kun varme ord om det.

På den annen side, hvorfor svi så mye penger på skjermkort, hadde aldri brukt over 3K, men har du penga så hvorfor ikke....

vel jo, har i utganspunktet 4200kr som jeg hadde tenkt å bruke...da, men det er nå Asus da..

Lenke til kommentar

Så lenge du ikkje kjøpe nokka dritt så er det bare og ta ei lodd trekning.. Eg har Asuz i høyre og Sapphire i venstre.. Skal vi se hva det blir. :w00t: *trylle trylle* det blei vist Asuz.. Ja da går du vel for det?

Lenke til kommentar

Nå er det Sapphire som produserer for de fleste, da. Inklusive ASUS, så vidt meg bekjent. :whistle:

De produserer ihvertfall for: MSI, Creative og Gigabyte, + noen fler.

Det siste jeg hørte var at de skulle produsere X850 for ATI...

Jeg mener bestemt de produserer for Asus også. :D

Lenke til kommentar

Saken er at jeg får vist X850XT PE kort fra netshop, også har jeg snakka med mange andre folk nå også, å de sa at Sapphire har den beste utnyttelsen av kjerna, så Asus er egentlig ikke like bra som Sapphire korte....det sa Komplett sine teknikere og Netshop.no, Databutikken.no osv...

Lenke til kommentar

Besluttningsvergring ! Bare kjøp et av de du.

Personlig tror jeg det kan være større variasjon mellom to kort av samme produsent enn mellom to kort av forskjellige produsenter. Noen kort er 'mandagskort', andre 'racing horse'. Kommer nok mest ann på dagsformen på han karen på samlebåndet i Korea..

btw, har bare gode erfaringer med HIS..

Lenke til kommentar
Besluttningsvergring ! Bare kjøp et av de du.

Personlig tror jeg det kan være større variasjon mellom to kort av samme produsent enn mellom to kort av forskjellige produsenter. Noen kort er 'mandagskort', andre 'racing horse'. Kommer nok mest ann på dagsformen på han karen på samlebåndet i Korea..

btw, har bare gode erfaringer med HIS..

Hadde his exalibur X850XT, men vart en feil på korte så jeg måtte sende inn igjen.

Også da bestemte jeg meg for PE kort isteden for....

Men Sapphire..har den best utnyttelsen av kjerne.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...