Gå til innhold

Far Cry Vs Boiling Point

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller Far Cry kan jeg ha grafikken på MAX+ 4xAA, da går det helt NYDELIG..

men når jeg spiller boiling point, som ikke har i nærheten så fin grafikk(syns jeg da), da går det hakkete på under middels grafikk.. Noen som vet hva dette kan komme av..?

Har et radeon9800pro kort (128mb)

(m/ amd 2500+, 768 ram(pc2100) + :p en q-tec strømforsyning på 400w :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nevnt ovenfor er ikke Boiling Point helt optimalisert.. Kranglete distributører som vil release spill før de er ferdige og tillater minimalt med betatesting. Det kommer nok en patch eller to som fikser det for deg snart, skal du se.

Lenke til kommentar

Det har kommet patch til BP og jeg har aldri sett noe til båter som står og kjører på land osv som det stod om i spill anmeldelsen. Samt at brettstørrelsen er veldig forskjellig på disse to spillene. Etter hva spillanmelderen sa så er det jo flere titalls kvaderat km stort og avstandene er i "real time", uten loading midt i spillet! Det var en grafikk instilling som måtte settes på vertex lightning for at det skulle gå bra. Hvor man finner denne instillingen i spillet har jeg ikke funnet ut.

Bilkjøring i dette spillet er et sørgelig kapittel doh! :thumbdown:

Samt at du må gjerne vise meg en ex-military fyr i 40 årene som ikke har anelse på åssen man kjører en liten jolle :D

Men om du skyter en mann som står inntil veggen kan du fortsatt regne med at han vil ligge inni veggen etterpå, dvs dels inne i huset og dels utenfor. Det er for dårlig.

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
Det har kommet patch til BP og jeg har aldri sett noe til båter som står og kjører på land osv som det stod om i spill anmeldelsen. Samt at brettstørrelsen er veldig forskjellig på disse to spillene. Etter hva spillanmelderen sa så er det jo flere titalls kvaderat km stort og avstandene er i "real time", uten loading midt i spillet! Det var en grafikk instilling som måtte settes på vertex lightning for at det skulle gå bra. Hvor man finner denne instillingen i spillet har jeg ikke funnet ut.

Bilkjøring i dette spillet er et sørgelig kapittel doh!  :thumbdown:

Samt at du må gjerne vise meg en ex-military fyr i 40 årene som ikke har anelse på åssen man kjører en liten jolle  :D

Men om du skyter en mann som står inntil veggen kan du fortsatt regne med at han vil ligge inni veggen etterpå, dvs dels inne i huset og dels utenfor. Det er for dårlig.

Vertex lightning finner du ved å gå inn på advanced gfx ellr no når du er inne på grafikk-instillingene

Lenke til kommentar

Spillet mitt "klikker" når jeg går inn på de advanced gfx innstillingene, dvs jeg kommer ikke ut igjen når jeg først er kommet inn der. Trykker back og escape så tastene flyr men det hjelper ikke noe. :cry:

Når jeg trykket på en av F tastene, loadet forrige savegame det var den eneste tasten som kunne redde meg.

Mens jeg patchet det (34MB) så kom det melding om at den hadde funnet en fil med riktig navn, men som ikke passet. Likevel kom det: Patch successfully installed. Jeg har også no lydbug i spillet, stod og snakket med en fyr etter å ha gått litt POSTAL på sivil folka der pluttselig mistet jeg liv og hørte ingen skudd, lurer på om det var helikopteret som skjøt...

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
Spillet mitt "klikker" når jeg går inn på de advanced gfx innstillingene, dvs jeg kommer ikke ut igjen når jeg først er kommet inn der. Trykker back og escape så tastene flyr men det hjelper ikke noe. :cry:

Når jeg trykket på en av F tastene, loadet forrige savegame det var den eneste tasten som kunne redde meg.

Mens jeg patchet det (34MB) så kom det melding om at den hadde funnet en fil med riktig navn, men som ikke passet. Likevel kom det: Patch successfully installed. Jeg har også no lydbug i spillet, stod og snakket med en fyr etter å ha gått litt POSTAL på sivil folka der pluttselig mistet jeg liv og hørte ingen skudd, lurer på om det var helikopteret som skjøt...

bare legg inn patchen.. det gjorde jeg.. blei bedre grafikk men mye surr da.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...