Gå til innhold

Hvilket realm spiller du på?


Anbefalte innlegg

Lvl 60 mage på deathwing er med i " The Burning Blade" den ledende guilden på allaince side.

VI har tatt onyxia, lord khazzak og azurgos tar vi med en gang de spawner. Vi holder på med MC også, jeg har bare vært med en gang me nda tok vi en boss som hadde et slags fire rain.

 

Må si jeg synes deathwing er en kjempe god server å spille på. Ikke så veldig skjeiv fordeling heller !

Er enig i at Deathwing er en knall server å spille på :) Er sjelden jeg går i gruppe og det ikke er enten en danske, norske eller svenske med :D

 

Er med i Surge, den 4. største på horde siden :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

REALM: DRAGONMAW

race: dwarf og human

class: hunter og mage

lvl: 15 og 12

nystarta disse..

det er en del norske guilds her.. et som jeg ser hele tiden er fisters of norway.. men det er ganske noob guild (no offence hvis noen er guildmaster) fordi de innviterer masse lowlevel folk og det er ikke bra

Lenke til kommentar

*føle seg alene*

 

-Frostwhisper-

30 NE Druid - Sosjojuror

12 NE Hunter - Sdv

8 Human Paladin - Globentyl

 

-Ragnaros-

10 NE Warrior - Lashana

 

-Shattered Hand-

8 Gnome Warlock - Jokkum

 

-The Maelstrom-

6 UD Mage - Dartenian

 

-Sylvanas-

8 Orc Shaman - Kazairl

 

 

Spiller ca bare på Druid'en da

Lenke til kommentar

-Burning Blade-

52 Human Paladin - Complexion

21 Night Elf Hunter - Amorfiwien

6 Dwarf Warrior - Gankster

9 Human Mage - Yr

 

-Silvermoon-

22 Dwarf Paladin - Miller

13 Human Rogue - Angelina

14 Night Elf Druid - Belémir

 

-The Maelstrom-

23 Undead Priest - Kim

 

 

Characterene på Burning Blade er lagt på hylla for godt, og det samme er mest trolig den på The Maelstrom. Fra nå av er det PvE-realms som gjelder, og jeg har funnet meg godt til rette på Silvermoon, hvor Miller er hovedcharacteren inntil videre. Angelina spilles forholdsvis mye på hun også, så lenge makkeren min er logget på.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Spiller på Dragonmaw, synes det er utrolig mange Nordmenn der egentlig. Kommer ofte i party med folk jeg ikke vet at er fra Norge før jeg spør. Var en gang i ett party med 4 andre norske, og ingen visste hvor de andre var fra.

 

Vet at det er rundt 5-6 forskjellige guilder der som er for Norske spillere. Er selv medlem i Fisters of Norway, men har lyst å skifte på grunn av at det er ingen over lvl 50, og det er ett sykt navn. Det som er litt kult er jo at det er nesten 120 medlemmer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...