Gå til innhold

Hvilket realm spiller du på?


Anbefalte innlegg

Selv spiller jeg på "Emerald Dream", men til min store skuffelse har jeg møtt svært få Nordmenn på dette realm'et. For tiden spiller jeg en lvl 15 Gnome Rogue, men jeg har også en lvl 17 Human shadow priest og en lvl 15 Dwarf hunter på det samme realm'et.

 

Om det er et norsk guild på denne serveren, vil jeg herved gjerne motta et invite med et stort takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er en post om dette allerede et sted. Men, men:

 

Spiller på Warsong som en Level 60 Night Elf Rogue. Er offiser i et guild som heter "Superhemmelig", som inneholder rundt 39 nordmenn i alderen 15 til 30'ish.

 

Vi har nylig opprettet en allianse med et svensk guild som heter Big Bad Mojo's, og venter i grunn bare på å få nok folk på level 60 slik at vi kan begynne med ting som MC, Onyxia, Ragnaros, Dragen i Azhara uten å ha russere i raid gruppen. (Warsong er den uoffisielle russiske serveren)

 

For å drive litt promotering: http://super.sheepmods.com ;)

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Jayan <Bad Omen>

 

har sett noen av dere superhemmelige, men det har som regel vært lvl 40-50 folk tror jeg.... godt å høre at det ikke bare er russere igjen på alliance :)

Ok. Skal vinke til deg hvis jeg ser deg in-game ;P Jeg er bare level 42, men vi begynner å få en del lvl 60-folk nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...