Bytex Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Jeg har opplevd 5-6 ganger på rad nå at lyden forsvinner fullstendig etter få minutter. Dette kan skje i påloggingsmenyen også. Logge ut, avslutte spillet og starte det pånytt, så dukker musikken og lyden opp igjen, for å bli borte noen minutter senere (stort sett før selve "brettet" er lasta inn). WTF? Lyden ut fra PC'n går rett i høytalere. Jeg hører lyd fra mixebordet mitt hele tida (har flere synther kobla gjennom en hardware-mixer til Line in på lydkortet). Det er kun lyden i WOW som forsvinner. Hører bittelitt skraping like før. That's it. Har vært sånn før også, men da fiksa det seg etter en restart av spillet. Nå er det håpløst jo...har prøvd å justere Hardware accelleration i sound options på kontrollpanelet. Har reboota PC'n også uten noe forbedring. Er dette en hardware eller software-feil? Bør jeg spørre i en annen del av forumet? Poenget er at det KUN skjer i WOW så jeg prøver her først. Edit: Når jeg tenker meg om skjedde dette ofte i Half-Life 2 også, det fiksa jeg ved å endre speaker options inne i selve HL2. I WOW er det nesten ingenting å forandre på i Sound Options. Jeg mista ofte lyden etter Loading-pauser og saving. Edit edit: Nå har jeg reinstallert driverne til lydkortet også. Samme skjedde når jeg starta WOW..hva i svarte er det som foregår?! Endret 1. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
boosting Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det har skjedd/skjer meg at opsjonen "All Sounds" i sound menyen, blir skrudd av uten at jeg gjør noe. Må sette den på igjen i menyen via ESC->Sound options. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Problemet med at all lyd blir skrudd av i options hadde jeg også. Trodde jeg i alle fall. Helt til jeg oppdaget at det var jeg selv som gjorde det. CTRL+S = lyd av og på. Som hunter bruker jeg CTRL+1 for å få pet til å angripe. Hvis jeg treffer noe som er i hardeste laget og skal trekke meg ut bruker jeg CTRL+2 og går samtidig bakover (S). Uheldig kombinasjon det viser det seg. -KJ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Har ingenting med det jeg sliter med å gjøre, desverre. Hos meg blir bare lyden borte helt plutselig, selv om jeg ikke rører tastaturet. Gjerne under loading av selve verdenen eller like etter jeg kommer inn. Noen ganger også ute i menyen. Må være noe annet som er feil her. Skal prøve å legge inn spillet på nytt når jeg er ferdig på jobb i kveld. Hører gjerne litt skraping i lyden før den blir borte og. Seriøst rart, iom. at anna lyd fortsatt er helt fin. (Dvs. synther som går gjennom mixebord til lydkortet). Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du sjekket at det ikke er sæd i høyttalerene? Det var det i mine og lyden forsvant rett som det var. Lenke til kommentar
boosting Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du sjekket at det ikke er sæd i høyttalerene? Det var det i mine og lyden forsvant rett som det var. Det blir født en idiot hvert sekund. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du sjekket at det ikke er sæd i høyttalerene? Det var det i mine og lyden forsvant rett som det var. Det blir født en idiot hvert sekund. AHAHA jeg skrev feil! Jeg mente jo selvfølgelig ikke sæd HAHAHAHA men støv! HAHAHA der dreit jeg meg ut azz Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Det er nye høytalere til 11000 kr paret, så støv tror jeg er helt utelukket Da ville det skjedd i andre spill og når jeg spiller musikk og, ikke sant? Nei...her er det noe MUFFENS sier jeg. Og please, ikke kjør mere off-topic sædspamming nå..spar dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå