Gå til innhold

Basstest korr? bilde.....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ser finnes ikke no brown note ;)

det kan ikke låte fint på noen måte , rommet blir for lite , men og koble det opp ute på plænen derimot kunne vært tøft

EDIT: hvor frant du bildet ??

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ta ut alt utenom 1/2 subbere (og sett dise på gulvet).. også setter inn igjen et par 1515. tror(vet) kan kunne fått 100ganger bedre lyd

er sikket morro dette men tenkt dere et kinorom med dette i da. 1515bak/foran... det hadde blitt SYKT... har jo nok til 7,2 her...

Lenke til kommentar
ser finnes ikke no brown note ;)

det kan ikke låte fint på noen måte , rommet blir for lite , men og koble det opp ute på plænen derimot kunne vært tøft

EDIT: hvor frant du bildet ??

Vil ikke låte bra uansett hvor du kopler det opp...

Men det vli bråke bra over alt..

Lenke til kommentar

"Brown Note" er og blir en myte. Det eksisterer ikke. Eneste jeg kan tenke meg er at folk som har levd på svisker i to dager kan få det siste lille for å dure løs...

Mythbusters anyone, hehe :D

En helt annen ting er det å indusere kvalme og brekninger, det er faktisk helt plausibelt og bevist i eksperimenter.

Ellers var synet av alt det CV greiene lite imponerende men så er jeg nå heller tilhenger av godlyd og ikke bråk da :roll:

Hadde det vært et skikkelig oppsatt anlegg med Sonus Faber, Nautilus, Arvus, Dynaudio osv hadde jeg blit imponert...

Lenke til kommentar
hehe.. faktisk en i norge som har bygd en ekstremt bra høyttaler.. og utrolig stor. spiller ned i 4 hz visstnok..

Og da klarer man faktisk å åpne lukkemuskelen til folk som sitter foran høyttaleren

Du snakker vel ikke om han fyren som var på NRK for ca et halvt år siden med den hjemmebygde høyttaleren av tre, som stod på en låve fordi den var så stor. Eller det var kanskje et horn det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...