Zalofigth Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Eg skal inn i Garden til hausten, og lurer på om det er nokon med erfaringar med bruk av PC i militæret? Får eg eit eige skap eg kan låsa han inn i, e.l.? Er det bra tidsfordriv, eller bør eg finna på noko anna? :-) Takkar for respons... Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tren. Vær sosial. Sjekk damer i Oslo. Drit i PC mens du er i armeen. Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Eg skal inn i Garden til hausten, og lurer på om det er nokon med erfaringar med bruk av PC i militæret? Får eg eit eige skap eg kan låsa han inn i, e.l.? Er det bra tidsfordriv, eller bør eg finna på noko anna? :-) Takkar for respons... Jeg hadde med stasjonær pc i militæret. Hadde en ledig seng på rommet (og dermed et ledig ulåst skap som jeg stappa pc'en i før inspeksjon) Lenke til kommentar
Zalofigth Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hehe... Trur kanskje eg ikkje skal sjekka damer, då er det nok ei som blir skuffa... :-) Drit i pc'en altså..? Er det mulig? Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 regn ikkje med at du får eget skap til den - men du får som regel lov å ha dyre sivile effekter i skapet ditt. tidsfordriv, ja, det er jo det du gjør det til, men det finnes som regel nok av tilbud (med untak av søndager da Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 legg pcen igjen hjemme når du drar inn, så får du heller se om du trenger den. du kommer uansett ikke til å ha bruk for pc før første perm. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Under rekrutt perioden (4-8 uker) Får du svært liten tid til å bruke den, samt at oppbevaring av sivile effekter er begrenset til et svært begrenset minimum. Så derfor burde du kanskje vente med å ta med deg den til etter første hjmreise/perm. Etter rekrutt perioden er de litt lettere å ha med å gjøre, så visse ting kan oppbevares i skapet, men de fleste steder har boder/rom hvor private eiendeler skal oppbevares. Så du får nesten finne ut av det, for dette varierer litt ettersom hvor du skal osv... Lenke til kommentar
espenah Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan kanskje vente med å skaffe deg PC til etter rekrutten. Selv skaffet jeg meg bærbar i løpet av militæret, samt at flere andre andre i troppen min også hadde. Vi fikk lov til å ha denne i det låste skapet på rommet. Men dette er sikkert forskjellig praksis fra sted til sted. (MPBn, Bardufoss ) Det hjalp veldig med litt trådløs linking på kjedelige kvelder (Som det ble maaange av etterhvert) /Espen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 som det blir sagt, laptop kan være veldig fine greier til kjedelige og langsomme kvelder.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 du skal få et eget låsbart skap. men jeg ville ikke tatt med pcen, bruk heller tiden på andre, nyttige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå