storken Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hei en liten konkurranse her hvem kan de vanskeligste uttrykkene her kan en god del jeg! noen som vil starte med noen vitensetninger Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Eh, hva er egentlig poenget? Men det er temmelig få som har fått med seg hva 'Cascade' er. Lenke til kommentar
storken Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 gb tb mb pb teraflop gigaflop Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 som i cascade windows? :-) Cascade-kjøling. I phase-change sammenheng. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Slike tråder er med på å forurense forumet etter min mening. Endret 1. juni 2005 av espenah Lenke til kommentar
mar Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 wee dette var gøy!! hva med at du blir steinrik dersom du beviser at np=p , det er bra det, eller? Jada, eg vet eg ikkje kunne kjørt bil nå, men det eg skriver er faktisk sant Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hvis dere lurer på noe konkret kan dere opprette en tråd og spørre om det. Jeg tenker at vi bruker Annet om hardware til seriøse hardwarediskusjoner, hvis dere vil ha quiz show kan dere ta det et annet sted. Og husk å lag et beskrivende emnefelt når dere oppretter en tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg