Fat_ASS Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Som de fleste sikkert har fått med seg så har TVNorge begynt å sende to episoder av LOST på onsdagene. Kan det være for å få slutt på alle som laster ned episoder som allerede har gått i USA, ved å komme på lik linje med USA?? Slik at USA ikke ligger 5 episoder foran? syntes personlig det var genialt da jeg digger lost...- Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Kan ha noe med at de må slutte å sende innen viss tid, for å sleppe til en annen serie Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Slik at USA ikke ligger 5 episoder foran? Uansett er USA ferdig med sesong 1, og vil mest sannsynlig starte tidligere på sesong 2 enn TvNorge.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 De ville nok bare bli ferdig sånn omtrent til sommerferien Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 23 September.. er det her i Norge eller i USA? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Det er godt mulig grunnen er at folk flest laster ned episodene mange dager før de slipper på TVNorge! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 I USA var de vel på rundt episode 6-7-8 når TVNorge begynnte å sende LOST. 23. September kommer sesong 2 i USA. Grunnen til at de sender dobbelt er sikkert for at folk ikke skal droppe ut av serien for å laste den ned. I USA ble jo også de to siste episodene sendt samtidig. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det er nok for å bli ferdig før sommerferien begynner. De vil ikke "ta igjen" USA uansett, ettersom de er ferdig med sesong 1. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 http://www.tvnorge.no/programmer/lost/nyheter/1310834 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lurer på hva de "to" spesialepisodene de har kjøpt inn er for noe? I usa husker jeg det var en "spesialepisode" som bare var et sammendrag av hva som hadde skjedd t.o.m da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lurer på hva de "to" spesialepisodene de har kjøpt inn er for noe? I usa husker jeg det var en "spesialepisode" som bare var et sammendrag av hva som hadde skjedd t.o.m da. Den ene spesialen kommer jo allerede neste onsdag. Den første av te to episodene vi får da er en episode som tar en oppsummering av hva som har skjedd, og de forskjellige bakgrunnshistoriene vi har fått se. Men TO spesialepisoder? Trodde det var bare én jeg. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 nei i følge tvnorge så skulle det være to episoder. var jo egentlig bare 22 episoder men da de så hvor populært det ble så laget de vel fler eller no?! Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har 25 episoder, uten "The Journey", er det riktig? Og telles "The Journey" som episode 21? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 min episode 21 heter "The Greater Good" hva er "The Journey" en spesial ting ?? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Alt dere trenger å vite finner dere på Lost-Norge (TVN skal vere ferdig med sessong 1 22. juni) Lenke til kommentar
loqron Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lurer på hva de "to" spesialepisodene de har kjøpt inn er for noe? I usa husker jeg det var en "spesialepisode" som bare var et sammendrag av hva som hadde skjedd t.o.m da. Den ene spesialen kommer jo allerede neste onsdag. Den første av te to episodene vi får da er en episode som tar en oppsummering av hva som har skjedd, og de forskjellige bakgrunnshistoriene vi har fått se. Men TO spesialepisoder? Trodde det var bare én jeg. Den heter Lost the jurney som er en oppsumering på hva som har skjedd. Sånn at de som ike har fulgt med på lost kan også begyne og se det. Men tvnorge skrev at de hadde kjøpt 2 spesial episoder. Kansje det er den 14 episoden pga den heter speciel Lenke til kommentar
r Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Kanskje TV-Norge ser på den siste episoden som ble sendt i USA (to episoder kombinert som finalen til sesong 1) som en spesialepisode..? Høres rart ut det der med to slike. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sesong 2 kommer 21 september i USA i følge IMDB. Det høres også mer logisk ut uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå