Vestlivegen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hver gang jeg slår på datamaskinen kommer det opp tre forskjellige vinduer som ikke har noen mening. Hvordan kan jeg løse dette problemet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva står det på feilmeldingene?? Og litt mer info kanskje::::? Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 hva mener du egentlig med "vinduer" ? du kan jo eventuellt klikke på start, velge kjør/run, skrive msconfig og se i oppstart/startup hvilke programmer som starter... om du ikke vet hva som er hva, kan du skrive det inn her alternativt hadde jeg vel lasta ned Ad-Aware og sett om den fant noe lykke til Lenke til kommentar
fossie Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Sjekk om noe har rotet seg inn på oppstartsmenyen din Start->Programs->Startup og slett det eventuelt derfra. Sikkert lurt å kjøre en runde med Ad-aware for å bli kvitt spyware og annet junk. Kan lastes ned her: Lavasoft (Velg Resources/Download). -Fossie Doh! Sent ute! Endret 1. juni 2005 av fossie Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Tusen takk for hjelpen problemet er løst. :!: Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Søren, jeg trodde problemet var løst men nå er det der igjen. Inne på oppstart står Microsoft Office og Adobe Gamma. Skal jeg fjerne det der ifra? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Du kan fjerne dem. Microsoft trenger ikke å starte opp automatisk, og når det gjelder Adobe Gamma Loader er det litt forksjellig. Hvis du har brukt programmet til å lage en farge-profil av skjermen din (kalibrert den), trenger du det. Programmet går ikke i bakgrunnen hele tiden, bare en kort stund. En slik post hører vell bedre hjemme i "Windows" enn i "Pc-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Raportert til en moderator. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hva står det på feilmeldingene??Og litt mer info kanskje::::? @Vestlivegen: Svarte du på dette da? Endret 2. juni 2005 av zjulik Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Det er da slettes ikke noen feilmeldinger. Det ene vinduet kom etter at jeg lastet ned noen oppdatteringer fra ATI. Det andre er telenor forbruksmåler, det tredje vet jeg ikke hva er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå