ⅵdar Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 er det jeg skriver usaklig??? jeg mener nå alvor jeg. jeg ser ingen forskjell mellom å bruke pelskåper og andre klær. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er vel litt OT, men uansett: Idag da jeg syklet til skolen så jeg en dame som slo hunden sin med en hundelenke eller noe sånt. Det var ikke et sånt lite dask, det var et slag som så ut til å gjøre vondt. Jeg ble skikkelig irritert på dama, og viste henne finger'n. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Må få si at dette er sykt, hvordan klarer de å drepe et dyr på den måten? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Foreslår et atentat mot Jei-låo... Hun går hele tiden med pels, hvorfor ikke gå me syntetisk pels? Vet det ikke er det samme, men som hun synger i sangen sin så er hun fremdeles en Bronx jente, så hvorfor ikke gå med vanlige klær. Henger ut hun fordi hun er mye i media og fordi jeg hater henne... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er det ikke grusomt at en ulv spiser en sau? Hvor ofte har du sett en ulv som flår en sau levende? Nesten alle dyr har instinkter som forteller dem til å drepe raskt og effektivt, ikke å flå dem levende for så å kaste dem... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 kan noen fikse linken? :| Lenke til kommentar
svamp Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Den virker egentlig: http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs Er ikke du IT-ansvarlig? Filmen er ca nummer 6 på lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå