Clerion Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 """""DeT eR gReIt............!!!!!!!!!!!!!""""" Skjønner du poenget? Ikke overdriv.... Har oppfattet at du lar deg bry med sånne småting. Dette respektererte jeg og gjorde det om. Er greit nå Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Studerte det litt mer, her er hva jeg fant til nå... skummelt haha, lubb :!: Lenke til kommentar
PØM Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg så bilde, men det ligna søren ikke på no ulv eller hodeskalle Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Da ber jeg mod om å stenge tråden, siden mesteparten av svara her går ut på å drite ut meg å bildet mitt, kanskje et forum får "overnaturlige" ting kunne blitt vurdert? Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Da ber jeg mod om å stenge tråden, siden mesteparten av svara her går ut på å drite ut meg å bildet mitt, kanskje et forum får "overnaturlige" ting kunne blitt vurdert? Hvis de får et forum for Manga, Anime, Naruto whatsoever, så skulle jo det bare mangle. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) *banner*... det var jo flere sider.. Uansett, spøkelset så ikke stort realistisk ut da... Men jeg tror da på det greiene.. scary shiat. leifer her ja... Endret 8. juni 2005 av jebus2 Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Da ber jeg mod om å stenge tråden, siden mesteparten av svara her går ut på å drite ut meg å bildet mitt, kanskje et forum får "overnaturlige" ting kunne blitt vurdert? De som prøver å drite deg og bildet ut driter bae seg selv ut... Stakkarslige mennesker... De driter faen meg kun ut seg selv ved å sitte sånn. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 det ligner jo faktisk på en ulvelignende ting, men som alltid har dette sannsynligvis en logisk forklaring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 det ligner jo faktisk på en ulvelignende ting, men som alltid har dette sannsynligvis en logisk forklaring. Som sagt, jo lenger inn du zoomer jo mindre ligner det på en ulv. Da ser du liksom alle tingene som "ikke er ulv". Er nok sannsynligvis gjenspeiling av lys og gjestander inni og utenfor kirken. *Legge seg i gresset og se på elefanter og giraffer i skyene* Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Da ber jeg mod om å stenge tråden, siden mesteparten av svara her går ut på å drite ut meg å bildet mitt, kanskje et forum får "overnaturlige" ting kunne blitt vurdert? Vi har vel kanskje fått frem at det ikke er noe overnaturlig på bildet??? Siden alle kødder med det mener jeg. Endret 9. juni 2005 av johanol Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Eller at de fleste på dette forumet ikke liker tanken på eksistensen av "overnaturlig" ting, å feier det bort med en morsomhet? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjempeskummelt Skal vedde for at dersom man løper rundt med et kamera og knipser bilder i øst og vest får man noe rart ihvertfall... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 nåja, jeg ville ikke sangt at det ligner på en ulv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 å dæven nå ser jeg ulven! ser den skikkelig tydelig på det nederste bildet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 å dæven nå ser jeg ulven! ser den skikkelig tydelig på det nederste bildet! Ha...Ha...Ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå