Pels Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Studerte det litt mer, her er hva jeg fant til nå... skummelt :!: Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er ikke medlem. Funka fint her. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er ikke medlem. Funka fint her. Funket hos meg også, men det var vel fordi han fikset sånn at de som ikke var medlem kunne se også. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 fikk en liten frysning da jeg zoomet inn på bildet å så den "ulve" skikkelsen. men man ser fort at det egentlig bare var støv på ruten elller en eller anna uskyldig skygge. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 oppdaget en ny liten djevel på det bildet. ser den ganske tydelig men tegnet nå opp for og forklare hvordan jeg ser det. selv om jeg egentlig syntes tegninga bare gjorde den mere uklar.. legger derfor ved begge to. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Dere får lov til å slutte å kødde med bildet mitt, jeg startet en tråd her med dette bildet får å få noen seriøse svar, men det eneste jeg ender opp med er nerder som absolutt må kødde med bildet mitt!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 visst det er meg du sikter til så har jeg ikke køddet med bildet ditt som du sier, jeg har bare tegnet opp det jeg ser på det bildet og jeg vil påst at det er ganske seriøse forslag. hvertfall han mannen på det første bildet. men jeg tror faktisk det er mest fantasien som leker her, vi mennesker prøver auomatisk og finne ansikter osv i skyer, skygger osv. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 He, he, dere var morsomme som kommer med alle de tullebildene. NOT! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dere får lov til å slutte å kødde med bildet mitt, jeg startet en tråd her med dette bildet får å få noen seriøse svar, men det eneste jeg ender opp med er nerder som absolutt må kødde med bildet mitt!! Ville ikke trodd noe annet jeg. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Trådstarter, ta turen opp til kirken igjen da. Ta et par bilder på samme sted. Hadde vært utrolig digg om samme greien dukka opp! (Men det er vel kanskje lite sannsynlig?) -Jar Endret 5. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 hmm, merkelig dette, jeg får ikke sett vedleggene :\ men alt annet funker.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det virker kanskje litt slemt men du har rett og slett driti deg ut. Foreslår at tråden stenges, men dette blir ikke gjort fordi den er ment som seriøs. Blir sikkert advart etter å ha skrevet dette. men det får ikke hjelpes... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er jo ikke trådstarter som har driti seg ut da. Det er jo alle idiotene som absolutt må kødde med alt. Uansett, så så jeg ingenting spesielt med bildet jeg.. Hva skal det være? Er det røyk-greiene ved veggen som er det spektakulære eller er det noe i vinduet? En ulveskikkelse? Ser ingenting jeg.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er ikke noe skummelt med det bilde. Bare støv i ruta Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Det er jo ikke trådstarter som har driti seg ut da. Det er jo alle idiotene som absolutt må kødde med alt. Uansett, så så jeg ingenting spesielt med bildet jeg..Hva skal det være? Er det røyk-greiene ved veggen som er det spektakulære eller er det noe i vinduet? En ulveskikkelse? Ser ingenting jeg.. Ehhh.... Syns du akkurat mobba bilde jeg????EDIT:" Er det røyk-greiene ved veggen som er det spektakulære eller er det noe i vinduet? En ulveskikkelse? Ser ingenting jeg..EDIT:" Endret 8. juni 2005 av johanol Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 johanol, hva er poenget med 5 "gåseøyne"? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 johanol, hva er poenget med 5 "gåseøyne"? Det var for å fremheve det jeg mente var udnødvending mobbing av bildet! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 johanol, hva er poenget med 5 "gåseøyne"? Det var for å fremheve det jeg mente var udnødvending mobbing av bildet! Og derfor må du bruke fem stykker? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 johanol, hva er poenget med 5 "gåseøyne"? Det var for å fremheve det jeg mente var udnødvending mobbing av bildet! Og derfor må du bruke fem stykker? OK.... Unnskyld så mye deres perfeksjonistiske høyhet.... Editen ble gjort for din helses skyld. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 """""DeT eR gReIt............!!!!!!!!!!!!!""""" Skjønner du poenget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå