Gå til innhold

skummelt bilde tatt ved kirke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oppdaget en ny liten djevel på det bildet. :wee:

ser den ganske tydelig men tegnet nå opp for og forklare hvordan jeg ser det. selv om jeg egentlig syntes tegninga bare gjorde den mere uklar.. legger derfor ved begge to.

post-63-1117928711_thumb.jpg

Lenke til kommentar

visst det er meg du sikter til så har jeg ikke køddet med bildet ditt som du sier, jeg har bare tegnet opp det jeg ser på det bildet og jeg vil påst at det er ganske seriøse forslag. :) hvertfall han mannen på det første bildet.

men jeg tror faktisk det er mest fantasien som leker her, vi mennesker prøver auomatisk og finne ansikter osv i skyer, skygger osv.

Lenke til kommentar

Trådstarter, ta turen opp til kirken igjen da. Ta et par bilder på samme sted. Hadde vært utrolig digg om samme greien dukka opp! :thumbup: (Men det er vel kanskje lite sannsynlig?)

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

Det er jo ikke trådstarter som har driti seg ut da. Det er jo alle idiotene som absolutt må kødde med alt. Uansett, så så jeg ingenting spesielt med bildet jeg..

Hva skal det være? Er det røyk-greiene ved veggen som er det spektakulære eller er det noe i vinduet? En ulveskikkelse? Ser ingenting jeg..

Lenke til kommentar
Det er jo ikke trådstarter som har driti seg ut da. Det er jo alle idiotene som absolutt må kødde med alt. Uansett, så så jeg ingenting spesielt med bildet jeg..

Hva skal det være? Er det røyk-greiene ved veggen som er det spektakulære eller er det noe i vinduet? En ulveskikkelse? Ser ingenting jeg..

Ehhh.... Syns du akkurat mobba bilde jeg????EDIT:" Er det røyk-greiene ved veggen som er det spektakulære eller er det noe i vinduet? En ulveskikkelse? Ser ingenting jeg..EDIT:"

Endret av johanol
Lenke til kommentar
johanol, hva er poenget med 5 "gåseøyne"? :roll:

Det var for å fremheve det jeg mente var udnødvending mobbing av bildet!

Og derfor må du bruke fem stykker?

OK.... Unnskyld så mye deres perfeksjonistiske høyhet.... Editen ble gjort for din helses skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...