Gå til innhold

skummelt bilde tatt ved kirke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte ikke det bildet.

Jeg tror ikke på spøkelser eller monstere, men det bildet var liksom litt ekkel, serlig med det "ulveansiktet" inne i kirka :p

Tror man må ha en god crt-skjerm for å se det ordentlig :)

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk på det overnaturlige, uforklarelige og paranormale. :ermm:

Jeg har ei knallgod faktabok som heter "Møte med det uforklarlige" av Forlaget Det Beste. I den boka står det mange historier om ting overnaturlige ting, som f.eks. spøkelser, UFO-er og romvesener, "Big Foot", yeti, framtidsforutseelse, djevelutdrivelse, pakter med Satan, sporløse forsvinninger, gjerninger uten gjerningsmenn. Den begynner å dra på årene nå, er fra 1969.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Snart ferdige med å gjøre narr av trådstarter?

Zoomer man litt inn på bildet så ser man "ulven", men jo mer man zoomer jo rarere ser det ut. Tipper at det er lysrefleksjoner av noe slag. Jeg vet rett og slett ikke :hmm:

Lenke til kommentar
Snart ferdige med å gjøre narr av trådstarter?

Menneskets hjerne har en utrolig evne til å tolke ting på den måten den vil... Hadde trådstarter lett etter en flygende rosa ku på bildet, så tror jeg sannelig han hadde funnet det også.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Menneskets hjerne har en utrolig evne til å tolke ting på den måten den vil... Hadde trådstarter lett etter en flygende rosa ku på bilde,t så tror jeg sannelig han hadde funnet det også.

Uansett så er det ingen grunn til å gjøre narr av ham, hvis det er så menneskelig å se ting slik som du sier ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Poenget er at de fleste tolker dette, etter at de har tenkt seg om, som noe helt vanlig, for eksempel en refleksjon, skygge, lyn osv. Enkelte tolker det som spøkelser/overnaturlige ting, og tror på det... Og det synes vi andre er litt teit/morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Poenget er at de fleste tolker dette, etter at de har tenkt seg om, som noe helt vanlig, for eksempel en refleksjon, skygge, lyn osv. Enkelte tolker det som spøkelser/overnaturlige ting, og tror på det... Og det synes vi andre er litt teit/morsomt!

Enkelte folk tror på Gud, andre tror på "Big Bang".

Folk er forskjellige, og man trenger ikke gjøre narr av dem for hva de tror på. Alle har lov til å være skeptiske, men å lage masse rare bilder av originalbildet blir å overdrive litt. (Syntes nå jeg da...)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Dette har mye med fantasi og gjøre også.

Hører du at det er et spøkelse på bildet begynner hjernen å lete etter ting som kan tolkes som spøkelse.

Alle har fantasi, og noen ganger kan den lure oss veldig. Optiske illusjoner er også en del av dette "spøkelse" temaet.

vase.gif

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Folk er forskjellige, og man trenger ikke gjøre narr av dem for hva de tror på. Alle har lov til å være skeptiske, men å lage masse rare bilder av originalbildet blir å overdrive litt. (Syntes nå jeg da...)

Jeg kan være enig der, men personlig syntes jeg det var morsomt med de fake bildene.

Litt humor må kan få kunne dele, poenger er bare å vite når man bør gi seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...