Gå til innhold

skummelt bilde tatt ved kirke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så det ved å zoome godt inn, men jeg forstår ikke at dere kan få det til å se ut som en hodeskalle. Jeg kommer til at det ser ut som en ulv med en liten, åpen munn og et øye med gult skjær i. Og i venstre vindu ser det ut som et menneske eller spøkelse eller noe. Men det har nok sin naturlige forklaring, dette også...

Endret av Ole Johan
Lenke til kommentar
Jeg så det ved å zoome godt inn, men jeg forstår ikke at dere kan få det til å se ut som en hodeskalle. Jeg kommer til at det ser ut som en ulv med en liten, åpen munn og et øye med gult skjær i. Og i venstre vindu ser det ut som et menneske eller spøkelse eller noe. Men det har nok sin naturlige forklaring, dette også...

En skummel naturlig mening da værtfall :cry:

Jeg syntes bilde var litt skummelt.. og kikka meg over skuldren da jeg så det..

Lenke til kommentar
Ser ut som det bare er noe støv på vinduet, og så har dem brukt fingra sine og tegna et fint lite monster på det :D

Genialt ;)

"hehe"

Enig :)

Fantastisk så mye fantasien kan gjøre - spesielt om den får en hjelpene hånd ;)

Lenke til kommentar

tok og tegnet kjapt opp hva jeg ser i vinduet der. ser det ganske tydelig ehr på min skjerm, men tror kanskje man bør ha en god skjerm med et bra kontrastforhold for og skimte det på orginalbildet..

ser ut som en litt trist nerd hvertfall. :)

post-63-1117846073_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Spøkelser kan ikke fotograferes.

Hvordan vet du det?

Fordi de ikke eksisterer :p

Åssen veit du det??

Jeg vet ikke det.. Sa vel egentlig litt feil.

Den hadde blitt mer rett vist det hadde stått: Fordi JEG tror ikke at de eksisterer.

Jeg har blitt overbevist av flere fysiske forklaringer på at spøkelser ikke ekisterer, derfor tror jeg ikke på dem.

:)

Lenke til kommentar
tok og tegnet kjapt opp hva jeg ser i vinduet der. ser det ganske tydelig ehr på min skjerm, men tror kanskje man bør ha en god skjerm med et bra kontrastforhold for og skimte det på orginalbildet..

ser ut som en litt trist nerd hvertfall. :)

Ser to ting jeg, først den zombie tingen du har tegna opp sånn at man kan se hva som er der bedre?

også noe til høyre for det som ser ut som et skummelt monster :p

Edit: Tegna rundt det jeg syns ser ut som et monster, jeg kan værtfall klart se at det er øyner og munn der, og det ligner ikke på et vanlig menneske...

post-63-1117885526_thumb.jpg

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...