Gå til innhold

skummelt bilde tatt ved kirke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bildet nå. Sikker på at det ikke bare er mursteinen inne i kirka som er formet slik at om du ser på et spesielt område på veggen, kan det ligne på en ulv eller what so ever?!

Nå tror ikke jeg på spøkelser, men har hørt flere troverdige historier, så det finnes kanskje mer mellom himmel og jord enn det vi aner?

Uansett; lurer på hvorfor du tok bilde av akkurat disse to vinduene? Så du skapningen gjennom vinduet, forså å ta bilde, eller var det bare et luckyshot?

Lenke til kommentar

jeg ser bare no krot i den ruta dere snakker om. (nede i høyre hjørnet) men i den ruta skrått oppe til venstre for den så skimter jeg et ansikt faktisk.. :dontgetit:

noen andre som ser det? snakker altså om ruta et hakk opp og til venstre for den ruta helt nede i høyre hjørnet.

Lenke til kommentar
Hodeskalle? Ulv? For meg så det ut som speilbildet til skyen til venstre i bildet .

pga vinkling og litt slikt kan det ikke være speilbildet til skyene som vi ser på bildet, men det kan være av noen andre skyer, som vi ikke ser på bildet

edit: ser forresten VELDIG ut som en hodeskalle...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gå tilbake og ta bilder av samme vindu. Da burde en fort finne ut om det er fettflekker på vinduet, eller kanskje bare litt ødelagt mur på innsiden.

Edit: Spurte litt seint, men legg ut de andre bildene fra samme vinkel. ;)

Jeg så ikke noe spess på dem så jeg slettet dem med en gang jeg hadde tatt de!

Lenke til kommentar
Så bildet nå. Sikker på at det ikke bare er mursteinen inne i kirka som er formet slik at om du ser på et spesielt område på veggen, kan det ligne på en ulv eller what so ever?!

Nå tror ikke jeg på spøkelser, men har hørt flere troverdige historier, så det finnes kanskje mer mellom himmel og jord enn det vi aner?

Uansett; lurer på hvorfor du tok bilde av akkurat disse to vinduene? Så du skapningen gjennom vinduet, forså å ta bilde, eller var det bare et luckyshot?

Vi tok bilde av alle vinduene i kjerke (6stk) å de så vi ingen ting spess på.

Lenke til kommentar
Vist dere zoomer helt inn på bildet, så kan dere kanskje se antydning til noe overnaturligt.

Men seriøst så ser jeg ingenting spesielt på det bildet, utenom noen flekker på ruten

Haha, vi tenker fantastisk likt.

Var selv på vei inn i photoshop for å finne Valgjerd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...