SupremeX Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Ser ut som skyer som reflekteres, synes jeg. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Så bildet nå. Sikker på at det ikke bare er mursteinen inne i kirka som er formet slik at om du ser på et spesielt område på veggen, kan det ligne på en ulv eller what so ever?! Nå tror ikke jeg på spøkelser, men har hørt flere troverdige historier, så det finnes kanskje mer mellom himmel og jord enn det vi aner? Uansett; lurer på hvorfor du tok bilde av akkurat disse to vinduene? Så du skapningen gjennom vinduet, forså å ta bilde, eller var det bare et luckyshot? Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg ser bare no krot i den ruta dere snakker om. (nede i høyre hjørnet) men i den ruta skrått oppe til venstre for den så skimter jeg et ansikt faktisk.. noen andre som ser det? snakker altså om ruta et hakk opp og til venstre for den ruta helt nede i høyre hjørnet. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Man ser jo helt klart at det ikke er en sky eller månen, det er jo et monster!!!!!! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg ser bildet ser bare en skygge elns, ingen ulv eller hodeskalle som han sier Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hodeskalle? Ulv? For meg så det ut som speilbildet til skyen til venstre i bildet . Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg så det.. grøss.. sikkert at det ikke var utstoppet?? (dyret) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Funker for meg. Men ser ikke noe spøkelse eller noe... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg så det.. grøss.. sikkert at det ikke var utstoppet?? (dyret) I så fall hva i helvete var det for et dyr? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Hodeskalle? Ulv? For meg så det ut som speilbildet til skyen til venstre i bildet . pga vinkling og litt slikt kan det ikke være speilbildet til skyene som vi ser på bildet, men det kan være av noen andre skyer, som vi ikke ser på bildet edit: ser forresten VELDIG ut som en hodeskalle... Endret 2. juni 2005 av aklla Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Gå tilbake og ta bilder av samme vindu. Da burde en fort finne ut om det er fettflekker på vinduet, eller kanskje bare litt ødelagt mur på innsiden. Edit: Spurte litt seint, men legg ut de andre bildene fra samme vinkel. Jeg så ikke noe spess på dem så jeg slettet dem med en gang jeg hadde tatt de! Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Så bildet nå. Sikker på at det ikke bare er mursteinen inne i kirka som er formet slik at om du ser på et spesielt område på veggen, kan det ligne på en ulv eller what so ever?!Nå tror ikke jeg på spøkelser, men har hørt flere troverdige historier, så det finnes kanskje mer mellom himmel og jord enn det vi aner? Uansett; lurer på hvorfor du tok bilde av akkurat disse to vinduene? Så du skapningen gjennom vinduet, forså å ta bilde, eller var det bare et luckyshot? Vi tok bilde av alle vinduene i kjerke (6stk) å de så vi ingen ting spess på. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jaja, fett å legge ut bilder får å prøve å få litt troverdig kritikk/vurderinger tilbake, får å så kun mota "morsomheter" Endret 2. juni 2005 av RaveNEyeS Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Humorn er på topp her på ot-baren ja, skal ikke mye til får å få dere til å le, skulle tro dere hadde røkt en grammer hele gjengen!! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Synest det liggner på en kråke med flygerbriller på jeg En gang såg jeg sikkert 5 apekatter på en flis på badet til en venn Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Humorn er på topp her på ot-baren ja, skal ikke mye til får å få dere til å le, skulle tro dere hadde røkt en grammer hele gjengen!! Er for mange fjortisser her(tilstand ikke alder) Lenke til kommentar
lubb Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vist dere zoomer helt inn på bildet, så kan dere kanskje se antydning til noe overnaturligt. Men seriøst så ser jeg ingenting spesielt på det bildet, utenom noen flekker på ruten Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Det var jo nice det der da! Så "tingen" med en gang. Skummelt EDIT: Haha, det orginale bildet.. Ikke det over :!: -Jar Endret 2. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vist dere zoomer helt inn på bildet, så kan dere kanskje se antydning til noe overnaturligt. Men seriøst så ser jeg ingenting spesielt på det bildet, utenom noen flekker på ruten Haha, vi tenker fantastisk likt. Var selv på vei inn i photoshop for å finne Valgjerd. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg tror de fleste ville hatt valgjerd med på bildet, det er liksom naturligt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå