RaveNEyeS Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 I går var jeg å noen venner ved gamle fiskum kirke, som er nesten 900 år gammel(ligger på Darbu, mellom Kongsberg og Drammen) på spøkelsesjakt, fordi folk sier det skjer merklig ting der, jeg tok med meg digitalkamerat mitt å knipsa MASSE bilder, å et bilde viste noe MEGET merklig, å skummelt! Hvis dere zoomer på bilde,i høyre vindu, så ser dere noe som ligner en ulv, eller en hodeskalle hvis dere zoomer virkelig tett innpå. Enda merkligere er at flere venner av meg har hørt noe som kan minne om et hyl fra et dyr eller lignende, når de har vært der tidligere (ulv???). Dere som er kyndige med photo-manipulasjon, vil fort se at dette bildet IKKE er manipulert. Ser ut til at bilde er for stort til å bli lastet opp her, men jeg la inn en tråd på et maldivisk forum jeg er medlem av, så dere kan se bilde her: http://www.thebalaabodu.com/4rum/viewtopic.php?p=260#260 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Mulig jeg er blind - men hvor laster man ned bildet? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 ... Jeg ser ikke noe bilde på den siden Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Hæ? trykk på linken å vent til bildet er lastet ferdig! Det ligger der! Jeg kan gå inn på siden på min egen pc! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hæ? trykk på linken å vent til bildet er lastet ferdig! Det ligger der! Jeg kan gå inn på siden på min egen pc! ventet lenge jeg.. intet bilde Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Du har linket til et annet fora, hvor du har postet et innlegg, jeg ser ikke noe bilde der heller. Endret 1. juni 2005 av sluffy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 no bilde..må være registret for å se... Legg til bildet her på forumet. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 no bilde..må være registret for å se...Legg til bildet her på forumet. Bildet er for stort til at det kan legges ut her.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hæ? trykk på linken å vent til bildet er lastet ferdig! Det ligger der! Jeg kan gå inn på siden på min egen pc! Hvem har røyka gamle sokker igjen, vi eller du ? Hvor er bildet ? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Maa nok henge meg paa bandwagonen, ikke no bilde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 JA VI VET AT DERE IKKE SER BILDET....trenger ikke X antall poster som sier at man ikke ser de.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 JA VI VET AT DERE IKKE SER BILDET....trenger ikke X antall poster som sier at man ikke ser de.. :!: 5-6 stk. posta ca. samtidig så det så.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hæ? Hvor er bildet hen? Jeg ser ikke noe bilde, jo! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) syntes ikke at dere kommer med særlig konstruktiv kritikk her... gi han nå en plass å legge ut bilde hans på da.. PRØV HER edit: den linken ble rar.. Endret 1. juni 2005 av jalejale Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Last det opp her da: http://www.imageshack.us/ Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Er det noe sted jeg kan laste opp bilde, så dere kan se det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå