Gå til innhold

hva tror dere jeg får for denne versle saken?

Anbefalte innlegg

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz

Socket 939, 512KB cache, BOXED,

MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939

nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR,

Corsair TWINX1024-3200XLPRO DDR 1024MB

Kit w/two matched 512MB 3200XL PRO's DIM (altså *2.. 2048 mb ram),

Hitachi Deskstar 7K250 160GB S-ATA

8MB cache 7200RPM (2 stk),

Creative SB Audigy 2 ZS

PCI Lydkort m/1394,THX, DD EX7.1, Retail.

NEC DVD recorder ND-3500A IDE Sort

Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

Plextor DVD-spiller IDE 16x/48x Sort

Intern Bulk (PX-116A),

Asus Radeon X800PRO 256MB DDR

AGP, ATI X800PRO, DVI-I, Tv-Out, Retail

pluss ett lian li kabinett til ca 2200 kr. hva tror dere man kan få for den her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shit, du kødder? Du betalte vel ikke 24.000 for det der? Sorry, men da har du gjort et usedvanlig dårlig kjøp. Med mindre du snakker om Pesetas, Yen eller noe sånt.

Den der mener jeg har en nypris på rundt 10.000kr, (ikke 15.000 som phax sier), og da har jeg også tatt med DVD-spilleren som i utgangspunktet ikke er verd noe lengre, og som ikke er så mye poeng å kjøpe samtidig når man kjøper DVD-brenner.

Jeg vil si den der er verd ca 75% av nypris. (Hva nå det måtte bli i følge finregning i prisguiden, og da mener jeg med komponenter som ikke nødvendigvis er kliss like, men tilsvarende eller bedre i samme prisklasse)

Lenke til kommentar

Den der mener jeg har en nypris på rundt 10.000kr, (ikke 15.000 som phax sier), og da har jeg også tatt med DVD-spilleren som i utgangspunktet ikke er verd noe lengre, og som ikke er så mye poeng å kjøpe samtidig når man kjøper DVD-brenner.

Jeg kjedet meg faktisk såpass at jeg satte opp det oppsettet på komplett sine sider og da havnet jeg på ca 15 000,- faktisk. husk på at det er 2x av harddisk og 2gb med dyr ram, samt dyrt skjermkort og kabinett, det drar jo opp nyprisen endel.

men 24 ja.. minner meg om dengang når far min kjøpte full pc pakke til 40 000, p2 400mhz eller hva det når var.. :wee:

Lenke til kommentar
men 24 ja.. minner meg om dengang når far min kjøpte full pc pakke til 40 000, p2 400mhz eller hva det når var.. :wee:

fikk bygd pc i 98.

var vel noe 400mhz, 64mb ram. og var tilogmed ekstertn kraftig skjermkort. hele 7gb harddisk :thumbup:

den betalte vi vel 27 000 for (og ble regnet som like kraftig som hele datasystemet til byggmaker her :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...