gamerman Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Trenger en siste mening : Jeg skal bruke denne mp3 spilleren som sagt til å jogge og sykle etc når jeg trener. Jeg har sett på to stykker og jeg skal ha en av disse her : Creative MuVo Micro N200 1024MB White Voicerec,FM Radio & LCD ,USB2.0,Retail eller Creative MuVo Slim 1024MB, USB2.0 Silver FM Radio, Voicerec, LCD display,Retail Den første har fått dårlig kritikk ang at den klikker etc , men den er mer fleksibel å ha i en lomme. Spilleren må tåle fukt eller damp kanskje siden jeg skal ha den I min joggedress lomme. Hvem av disse to skal jeg kjøpe ? Lenke til kommentar
godal Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 vil på ingen måte anbefale disse spillerene, enten gå for mobil med mp3, eller en harddiskbasert en. f.eks. ipod eller zen micro. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 en iPod er vel ikke praktisk til trening , eller er den det ? Den ser bare så jævli stygg ut Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306669&cks=PRL mener du at denne iPoden er bedre en de jeg tidligere har sett på ? USB er jo ikke det fetest akuratt Endret 2. juni 2005 av gamerman Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Trenger en siste mening : Jeg skal bruke denne mp3 spilleren som sagt til å jogge og sykle etc når jeg trener. Jeg har sett på to stykker og jeg skal ha en av disse her : Creative MuVo Micro N200 1024MB White Voicerec,FM Radio & LCD ,USB2.0,Retail eller Creative MuVo Slim 1024MB, USB2.0 Silver FM Radio, Voicerec, LCD display,Retail Den første har fått dårlig kritikk ang at den klikker etc , men den er mer fleksibel å ha i en lomme. Spilleren må tåle fukt eller damp kanskje siden jeg skal ha den I min joggedress lomme. Hvem av disse to skal jeg kjøpe ? Gå for MuVo slim du! Liten og hendig, egner seg til løping. Alle spillere tåler vel litt svette da Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har veldig lyst på den Slim Lenke til kommentar
godal Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 en iPod er vel ikke praktisk til trening , eller er den det ? Den ser bare så jævli stygg ut jo det går fint det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Vi har et eget forum for MP3-spillere. Denne tråden flyttes dit. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå