Pels Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei, Noen som har sett den ? Den ser mye bedre ut enn den gamle, standard klokken syns jeg. http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=157465 Lastes ned her: http://fileforum.betanews.com/detail/1092761816/1 Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Foretrekker Rainmeter jeg. tusenvis av skins tilgjengelig. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Finnes det et slikt program med en mer avansert kalender? Det hadde vært veldig praktisk om man kunne lagt inn bursdager, huskelapper o.l. i en kalender som er så lett tilgjengelig og enkel. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 rainlender er en slik der man kan legge inn diverse ting. kommer skins til den også, samt at du kan customize den endel. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Legger rainlender seg på skrivebordet, eller kan den også fungere slik LClock fungerer? Altså at man kan klikke på klokken i systray, for så å få opp kalenderen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 sannelig ikke sikker, bruker det ikke selv men har noen kompiser som bruker det. de har de på skrivebordet hvertfall.. kan hende det har sys tray mulighet, les på siden så står det sikkert isåfall. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Rainlender legger seg i tray, og man kan få frem kalenderen ved å dobbeltklikke på ikonet. Ikke fullt så enkelt som med LClock, men enkelt nok. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Dette er jo et glimrende alternativ om man bare vil ha klokka og kalenderen der. Ikke krever det mye ressurser heller. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Dette er jo et glimrende alternativ om man bare vil ha klokka og kalenderen der. Ikke krever det mye ressurser heller. Det var det hele meninger var syns jeg. Selv om det finnes 1000 skins til Rainlendar var denne overraskene bra. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Alt dette kommer som standard i KDE... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Alt dette kommer som standard i KDE... so? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Alt dette kommer som standard i KDE... so? So... Hvis noen hadde behov for alt det, så ville jeg gjøre oppmerksom på at det fantes, so... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå