achesham_1 Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei jeg har et gainward gf4 Ti4600 og jeg har et problem med det..... Etter ca 2dager med pcen på så tar jeg den av og venter ca 15min..... Når jeg tar den på igjen så klikker pcen og det kommer mange farger på skjermen med streker. Jeg har allerede den nyeste driveren... Kan dette vær noe med at karbinettet er av??? Please kan NOEN hjelpe en desperat gutt???????? _________________ Mvh Alexander chesham Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei Mitt Creative GF4Ti4400 led samme skjebne. Jeg har sendt kortet mitt tilbake i retur og bedt om å få ett nytt ett. Temmelig sikker på at kortet ditt også er defekt. Mitt kræsjet veldig ofte når jeg spilte, etter å ha latt maskinen stå av 10-20 så var alt fint igjen. Telcontar Lenke til kommentar
achesham_1 Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Men det fungerte helt fint før!!! Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Alt som blir defekt (slutter å fungere) har fungert før :smile: Lenke til kommentar
achesham_1 Skrevet 18. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2002 Bare helt uten videre???? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Det gjorde mitt også.. Det klikka plutselig engang og det var det Telcontar Lenke til kommentar
Fritz Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har et liknende problem med mitt nye MSI GF4 4400 kort. Første gang jeg testa det kom det grønne og røde prikker og streker på skjermen. Åpna kabinettdøra og tok ut unødvendige kort og ledninger for å bedre kjølinga, og alt fungerte fint i et par uker. Men nå har det samme skjedd igjen, grafikken i spill er helt fu..a opp. Har prøvd alle de nyeste driverne, har til og med formatert harddisken uten å se noen forbedringer. Det eneste som får grafikken til å fungere i noen minutter,er å sette pcen i gjennomtrekk mellom to vinduer, men dette er en dårlig løsning når det blir kaldere ute... Virker som det er noe gærent med kjølinga på grafikkortet. Er det noen som har peiling på hvilke andre løsninger jeg kan prøve før jeg sender kortet i retur? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Quote: Den 2002-07-19 19:37, Fritz skrev:Har et liknende problem med mitt nye MSI GF4 4400 kort. Første gang jeg testa det kom det grønne og røde prikker og streker på skjermen. Åpna kabinettdøra og tok ut unødvendige kort og ledninger for å bedre kjølinga, og alt fungerte fint i et par uker. Men nå har det samme skjedd igjen, grafikken i spill er helt fu..a opp. Har prøvd alle de nyeste driverne, har til og med formatert harddisken uten å se noen forbedringer. Det eneste som får grafikken til å fungere i noen minutter,er å sette pcen i gjennomtrekk mellom to vinduer, men dette er en dårlig løsning når det blir kaldere ute... Virker som det er noe gærent med kjølinga på grafikkortet.Er det noen som har peiling på hvilke andre løsninger jeg kan prøve før jeg sender kortet i retur? Hvis det hjelper å lufte er det kansje for høy temperatur. Prøv å klokke ned og se om det hjelper. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Fritz Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Har tenkt på den løsningen, men det bør jo ikke være nødvendig å klokke NED et nytt grafikkort? Burde jo virke bra med de normale innstilningene... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 achesham_1 Hadde et Gainward GF4 Ti4200 og fikk samme problemene som du beskriver, det er bare å sende kortet tilbake, det er defekt. Sendte inn mitt til komplett, så no venter jeg bare på at dei skal få inn nye på lager (02.08).......hater å vente Lenke til kommentar
Fritz Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 OK, nå har jeg prøvd kortet på pcen til en kamerat. Der fungerte det helt fint! Han snakka på at det kanskje var strømforsyningen min som ikke ga nok strøm - den er på 300 watt. Er det sånn at man trenger en sterkere strømforsyning for å kjøre et ASUS A7V 266 hovedkort, AMD Athlon XP 1,46 Ghz cpu og GeForce4 Ti 4400 uten problemer? Kanskje vifta til skjermkortet får for lite strøm? Noen som har peiling? :???: Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 300W skal nå være helt fint for oppsettet ditt, men det kan jo tenkes at strømforsyningen din ikke leverer det den skal. Andy Lenke til kommentar
Fritz Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Nå har kompisen min også fått problemer med kortet, så da er det nok noe galt med kjølern. Sendes herved i retur til komplett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå