7wis7 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 PS3 kontrollene såg ikkje så gode ut og desinet var heller ikkje ikkje noke...synest eg. Hva synest dere...Xbox 360 kontroller eller PS3 sine... Eg synest xbox 360 sine var best i desine!! Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Såklart var XBOX 360 kontrollen best i design Playstation har visst bare tegnet en banan Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Har ingen klar favoritt blant de to... De er sikkert gode å holde i begge to, for visst ikke, skyter de (M$ og Sony) seg i foten. Hva er gale med bananformen? Har du prøvd å holde i en :!: Endret 1. juni 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skal ikke si noe på komfort, men på design så vinner ihvertfall Xbox 360-stikka klart... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 PS3 sine så jo litt pussige ut, men det er jo godt mulig at de er gode å bruke alikevel. Men jeg tror XBox sine nye blir knall; det er jo bare en liten videreutvikling av dagens kontrollere, og disse synes jeg er supre; de to trinnløse triggerne er noe jeg virkelig savner på andre kontroller. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Først så synes jeg formen på PS3 kontrolleren så idiotisk ut, men så ble jeg vant til tanken, og tenker ; "Den MÅ jo være digg å holde i!" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 de to trinnløse triggerne er noe jeg virkelig savner på andre kontroller. Off... Triggere er nyttige i skytespill, men gud hvor jeg hater de i bilspill! Misser all kontroll når jeg spiller bilspill med triggere på Xbox.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Off... Triggere er nyttige i skytespill, men gud hvor jeg hater de i bilspill! Misser all kontroll når jeg spiller bilspill med triggere på Xbox.. Heh - for meg er det akkurat motsatt; føler at jeg virkelig har kontroll når jeg kan velge hvor mye jeg skal bremse/gasse. Det gjør mye for et spill å kunne gi akkurat passe gass/brems istedet for at det blir enten full gass eller ingenting. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 jeg har litt store hender, og har derfor alltid digget formen og størrelsen på logitech sin trådløse kontroller til PS2, og jeg har aldri klart å venne meg helt til xbox sine kontrollere.. Derfor tror jeg at det kommer til å være noen lunde likt med xbox360/ps3, at jeg kommer til å like best playstation sine, Men jeg vil ikke påstå noe som helst før jeg har holdt begge i henda, og helst spilt et par timer med begge... Er controllerne til Revolution vist frem= Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Er controllerne til Revolution vist frem= Nei, det er dette som regnes å være den virkelige revolusjonen... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Prøv å hold en banan vannrett, det er behagelig! Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Syns dei ser litt.. Merkelege ut, men det blir spennande med noko nytt òg. Kan godt hende dei er gode å halde i. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) de to trinnløse triggerne er noe jeg virkelig savner på andre kontroller. Off... Triggere er nyttige i skytespill, men gud hvor jeg hater de i bilspill! Misser all kontroll når jeg spiller bilspill med triggere på Xbox.. I all verden. De er jo først og fremst for bil/motorsykkel spill. VIl anbefale at du prøver å venne deg til det, de gir en mye bedre kontroll over gass og brems. Selv orker jeg nesten ikke spille racing spill med dual shock f.eks, er helt avhengig av triggere. Teit at Sony ikke ser ut til ha triggere denne omgangen heller enda alle andre nyere konsoller har hatt dem. Dreamcast, Gamecube og Xbox. Endret 2. juni 2005 av Fedorov Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kontrollene til PS3 er nok utviklet til og kapre kvinnemarkedet, tenk nå bare den bananen med vibrasjoner på full guffe. blir nok en slager skal dere se. Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kontrollene til PS3 er nok utviklet til og kapre kvinnemarkedet, tenk nå bare den bananen med vibrasjoner på full guffe. blir nok en slager skal dere se. haha, av en eller annen grunn tenkte jeg på akkurat det samme da jeg så den Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 kontrollene til PS3 er nok utviklet til og kapre kvinnemarkedet, tenk nå bare den bananen med vibrasjoner på full guffe. blir nok en slager skal dere se. haha, av en eller annen grunn tenkte jeg på akkurat det samme da jeg så den Det værste er jo at det sikkert er det som er meninga...! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg synes ved første øyekast at den så litt merkelig ut, men jeg vil ikke uttale meg noe om hvordan den er før jeg faktisk har prøvd den. Hvor behagelig den er å holde i er det ingen av oss som vet uansett. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Teit at Sony ikke ser ut til ha triggere denne omgangen heller enda alle andre nyere konsoller har hatt dem. Dreamcast, Gamecube og Xbox. Takk og lov for det Men Gamecube har da ikke triggere.. Er jo bare litt store ''skulder''-knapper Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 To sammensveiset D****** med Dual Shock vibrator Lenke til kommentar
ratix Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Eg synest xbox 360 sine var best i desine!! ps2-kontrollere er tidløse og eier ALT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå