luffa Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Skal ha ny telefon! Har lyst på klapptelefon, trenger ikke ha masse ekstra. Skal brukes til vanlige samtaler og smser. Må også ha mms, ellers tror jeg at jeg greier meg. Har sett på Siemens CFX65 og SF65 og syns de er fine. Kommer Sony Ericsson med z500? Hadde lyst på z600, men fikk aldri ut fingeren og nå selges den ikke lenger. Noen med tips til meg så blir jeg glad! Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Sony Ericsson med z500? hmm, ikke som jeg har hørt nei! Men derimot Samsung kommer med en Z500 Prisen på den kommer til å ligge på ca 4000,- Vell, er du ute etter design? Eller kvalitet? Bare å dra på "prisguiden" det, så surfer du i 5 min der, så finner du jo mobilen du er ute etter Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 SE Z500i kommer sannsynligvis aldri. Er i hvert fall lite som tyder på at den kommer. SE har dog noen andre klappmobiler på vei, men disse er ikke presentert enda og er derfor en stund til de kommer i butikken. Samsung har stadig nye klappmobiler. Sjekk prisguiden og se på Samsung sine mobiler. Blir vanskelig å komme med noe konkrete tips da vi ikke vet så mye om dine krav. Lenke til kommentar
luffa Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har i grunnen ikke så mange krav skjønner dere. Skal bare brukes til vanlige samtaler og sms, og så vil jeg ha muligheten til å ta imot mms. Trenger forsåvidt ikke kamera. Men vil ha god batterikapasitet. Utseende er viktig, men det er individuelt så der er det vanskelig å gi råd, det skjønner jeg. Har sett på Samsung P510idag, og den så litt mere kvalitet ut enn Siemens CFX65 ihvertfall.. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 sier bare motorola v3,jeg.en nydelig design-bevisst telefon som passer for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå