Moonshine Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den vil rett og slett ikke gi livstegn fra seg. Startoppbildet vises, men så kubber den. TVERT TÅ. Noen som har vært borti samme problem? Løsning? Hatt den i 3 uker? Mvh Jonas Drange Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Får du kontakt med den via USB-tilkobling? Da kan du i såfall prøve nyere drivere/firmware fra www.creative.com, for å sjekke om dette hjelper. Du er da sikker på at batteriet er ladet opp? Og du får ingen andre symboler på skjermen enn Creative? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Helt død. Klarer ikke å få kontakt med USB engang... What the? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Vel, om batteriet ikke er helt utladet, vil det nok si at du har rett; helt død. Har du prøvd å starte firmware-oppgradering på PCen selv om den ikke registreres der? Og du er sikker på at ingen knapper gir noen som helst virkning mens den ikke er tilkoblet PC? Ta ut og inn batteriet osv? Jeg har mine grunner til å tro at returmotaket hos Creative er like stort som hele Zen Micro-fabrikken Så hadde jeg vært deg, ville jeg spurt om å få kjøpt en iPod mini for mellomlegg. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Ja Skal prøve mer... Fikk frem en liten meny, og valgte å reloade firmware. Den er ikke helt død, men virker som om den ikke har lyst til å være grei. Får snakke med support på Creative. Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Dersom du ikke har allerede har gjort det, gi den tid til å lade batteriet helt opp, og deretter prøv ... Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Prøvd å lade med ledningen? Om batteriet er helt tomt, er det ikke sikkert USB kabelen gir nok strøm til å lade og drive spilleren samtidig. Lenke til kommentar
andm Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Prøver du å lade en nærmest helt utladet Zen Micro via USB, tror jeg du vil støte på problemer. Spilleren vil kanskje ikke lade, og den vil sannsynligvis vise «formateringsmenyen» istedenfor å starte opp. Prøv ladekabelen som skal i nettstrømsuttaket. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, en Usb port er det ikke all verdens strøm i. Prøv med vanlig lader, så lader du den bra opp, og prøver, virker den ikke, så får du sende den til Creative i Nederland, så får dem titte på den i 4mnd før du får den tilbake Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Beklager veldig for dobbel post Endret 4. juni 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå