Sirslask Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) jeg hadde bestilt 3 stk slike vifter fra microplex og i dag merket jeg at et vifte blad på 2 av viftene var brekt så jeg sendte en mail til microlex: hei jeg har nå kjøpt 3 anodisert led fans men i deg hørte jeg en rar skranglig fra viftene, da jeg så inne i kabinettet så jeg at en av vifte bladene på den ene vifta ver brekt av og senere brakk en fra en annen vifte. jeg lurer på hva dere mener om dette siden at jeg ikke stakk ting inn i viftene som kunne brekt de av det hadde bare rett brekt av så hva mener dere? Vår filosofi er at vi skal levere kvalitetsprodukter. Vi kjøper inn de fleste produkter direkte fra produsent. til sluttbruker med færrest mulig fordyrende mellomledd. Vi kjøper inn de fleste produkter direkte fra produsent. Microplex Endret 2. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Du burde jo få nye. Skal jo ikke bare bli ødelagt sånn uten videre. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Send en ny en og forklar dem at dette må være en fabrikkfeil. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Skjønte egentlig ikke hva den mailen fra microplex ville for noe jeg da Hvis dette skjedde uten videre har du selvsagt krav på nye vifter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå